مجله دلتا
گردشگري
در خاورميانه خيابان‌هاي زيادي وجود دارد كه با گشت و گذار و پرسه در آن‌ها زمان را از ياد خواهيد برد.
خيابان هاي ديدني خاورميانه

قدم‌زدن و پياده‌روي در خيابان‌‌ها و مسيرهاي زيباي شهرها و كشور ها از لذت‌هاي سفر است كه كمتر كسي به آن توجه دارد. هر شهري در دنيا داراي يك يا چند خيابان معروف و زيباست، شما با كدام يك از اين خيابان‌ها آشنا هستيد؟ مجله دلتا در بخش گردشگري خود به معرفي خيابان هاي ديدني خاورميانه پرداخته است. با مجله گردشگري دلتا همراه باشيد.

خيابان چهار باغ ، اصفهان

يكي از خيابان هاي معروف و زيباي خاورميانه، چهار باغ اصفهان است. پياده روي در خيابان چهار باغ از تفريحات لذت بخشي است كه مي توانيد در هنگام عصر و زماني كه هوا خنك مي شود انجام دهيد.در اين خيابان كاخ زيبا و تاريخي هشت بهشت وجود دارد كه از جمله جاذبه‌هاي گردشگري معروف اين شهر است. اگر پس از پياده‌روي قصد خوردن يك عصرانه خوشمزه را داشته باشيد، رستوران‌ها و كافه‌هاي بسياري در راستاي همين خيابان قرار دارند.

خيابان چهار باغ

خيابان فرانسوي ها ، استانبول

خيابان فرانسوي‌ها از جمله خيابان‌هاي شب زنده دار استانبول است. ساختمان‌هاي قديمي و رنگارنگ، پله‌هاي طولاني و باريك از جمله ويژگي‌هاي اين خيابان است كه زيبايي اش را چندين برابر كرده است. در خيابان فرانسوي ها خبري از غذا و نوشيدني هاي فرانسوي نيست، اما غذاهاي تركي خوشمزه اي وجود دارد كه در رستوران‌هاي آن سرو مي شود.

خيابان فرانسوي

خيابان بغداد ، استانبول 

خيابان بغداد كه در آن مراكز خريد، بوتيك‌هاي لوكس زيبا و برندهاي بين المللي وجود دارند، يكي از بهترين ‌مكان‌ها براي خريد در استانبول است. اين خيابان كه به طول ۱۴ كيلومتر در سمت آناتولي استانبول قرارگرفته است، محلي عالي براي وقت گذراني، قدم زدن و خريد از فروشگاه‌هايي معروف است.

خيابان بغداد خاورميانه

خيابان ايستيكلال ، استانبول

ايستيكلال، از جذاب ترين خيابان‌هاي استانبول است. در محله ايستيكلال فروشگاه هاي بزرگي براي خريد وجود دارد كه محصولات بسيار شيك و زيبايي دارند. در طول روز بسياري از مردم استانبول در اين خيابان رفت و آمد مي كنند. اگر براي ماه عسل استانبول را انتخاب كرده ايد، پيشنهاد مي كنيم كه حتما سري به اين خيابان زيبا زده و در آن قدم بزنيد.

ايستيكلال خيابان خاورميانه

خيابان عبدي ايپكچي ، استانبول

از ديگر خيابان‌هاي ديدني خاورميانه در استانبول، خيابان ايپكچي است. خانه بسياري از هنرمندان و خوانندگان معروف تركيه در اين خيابان قرار دارد. محله ايپكچي جزو محله‌هاي اعيان‌نشين تركيه است و خانه‌هاي بسيار گران قيمتي دارد. بسياري از مغازه هاي معروف تركيه با برندهاي معتبر و محبوب، در اين خيابان قرار دارند.

خيابان عبدي ايپكچي

بزرگراه شيخ زائد ، دبي

دبي در چند سال اخير به شدت پيشرفت كرده و تاثيرات اين پيشرفت در خيابان‌هاي آن كاملا مشخص است. قدم زدن در بزرگراه شيخ زائد، از مدرن‌ترين معابر خاورميانه حال و هوايي جالب و هيجان انگيز دارد. سر تا سر اين مسير را آسمان خراش‌ها فرا گرفته و مراكز تجاري معروفي نيز در اين بزرگراه وجود دارد.

بزرگراه شيخ زائذ خاورميانه

خيابان جميرا ، دبي

خيابان جميرا (به معني زيبا) از جمله خيابان هاي ساحلي است كه در آن به صورت پراكنده شن هاي سفيد رنگي ريخته شده است. اين خيابان از گران‌ترين مناطق دبي محسوب مي شود، برج هاي معروف العرب، هتل‌ها و اقامتگاه‌هاي لوكس را در خود جاي داده است. اين خيابان جاذبه‌هاي گردشگري فراواني مانند پارك آبي وادي و مسجد زيباي الجميرا را در خود جاي داده است.

امتیاز:
بازدید:
[ ۴ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۵۶:۱۲ ] [ مجله گردشگري دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی