مجله دلتا
گردشگري

بيروت شهري بندري در كنار درياي مديترانه است و در بدو ورود به اين شهر، آن را شايسته القابي چون عروس خاورميانه و عروس هميشه بهار خواهيد ديد.

خيابان‌هاي سنگ‌فرش شده، مجسمه‌هاي چند هزارساله، صخره‌ها و كوه‌هاي هميشه سبز، ساحل آفتابي و حتي مردماني كه با عقايد و سبك زندگي متفاوت در همسايگي يكديگر زندگي مي‌كنند، باعث شده تا بيروت لقب عروس خاورميانه را از آن خود كند. بخش گردشگري مجله دلتا اين بار به معرفي ديدني هاي بيروت پرداخته است. با ما همراه باشيد.

موزه ملي

مجموعه‌اي گسترده از ۱۰۰ هزار اثر باستاني و قرون‌وسطايي به‌دست‌آمده از حفاري‌هاي اطراف لبنان در موزه ملي بيروت به نمايش گذاشته شده است. اين موزه همچنين داراي باارزش‌ترين مجموعه‌ آثار فنيقي در جهان است. موزه ملي بيروت در جنگ داخلي لبنان تخريب و در سال ۲۰۱۱ به‌طور كامل بازسازي شد.

كليساي بانوي ما

كليساي بانوي مقدس ما يا كليساي سيده لبنان يكي از محبوب‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري بيروت و از مهم‌ترين مكان‌هاي زيارتي لبنان است كه براي احترام به مريم مقدس ساخته‌ شده است. مجسمه مريم مقدس مشرف بر شهر جونيه، چشم‌انداز وسيعي از مناطق اطراف را به نمايش مي‌گذارد.

صخره‌هاي كبوتر

صخره‌هاي كبوتر در منطقه تاريخي روشه، يكي از گنجينه‌هاي طبيعي لبنان و از ديدني هاي بيروت به شمار مي‌رود. در منطقه‌ اطراف اين صخره‌ها، شواهدي از وجود اقوام باستاني به دست آمده است. گردشگران مي‌توانند در مسيرهاي پياده‌روي روشه، قدم بزنند و از تماشاي مناظر شگفت‌انگيز اطراف لذت ببرند.

موزه سرسق

«موزه سرسق» موزه اصلي هنرهاي معاصر بيروت و محل نگه‌داري آثار فرهنگي لبناني است. اين موزه در يك ويلاي خصوصي واقع در يكي از قديمي‌ترين مناطق مسكوني بيروت قرار دارد. ساختمان موزه سرسق، نمونه‌اي تمام‌عيار از معماري قديمي لبناني است؛ اين ساختمان را خانواده سرسق در قرن ۱۹ ميلادي بنا كردند و امروزه به يكي از جاهاي ديدني بيروت تبديل شده است.

دانشگاه آمريكايي بيروت

دانشگاه آمريكايي بيروت با قدمت ۱۵۲ سال، يكي از ۳۰۰ دانشگاه برتر جهان است. اين دانشگاه داراي موزه باستان‌شناسي، باغ‌هاي گياه‌شناسي، ساختمان‌هاي تاريخي و همچنين يك ساحل اختصاصي است. موزه باستان‌ شناسي دانشگاه آمريكايي بيروت در سال ۱۸۶۸ افتتاح شد و قديمي‌ترين موزه باستان‌شناسي در خاورميانه است و بازديدكنندگان بسياري را به سوي خود مي‌كشاند.

بعلبك

شهر باستاني بعلبك يكي از آثار ثبت‌شده در فهرست ميراث جهاني يونسكو است كه در دره بقاع و در فاصله دو ساعت و نيم از بيروت واقع شده است. معبد رومي باكوس، يكي از آخرين ساختمان‌هاي رومي در جهان، از برجسته‌ترين بخش‌هاي اين شهر است. اين معبد در بيش از ۱۸۰۰ سال پيش براي احترام به يكي از خدايان رومي ساخته شد. هر سال در محوطه‌ي جلوي معبد، جشنواره‌ي تاريخي و باستاني بعلبك برگزار مي‌شود.

همچنين بخوانيد:

بهترين زمان سفر به كشور روسيه

شرايط حمل حيوانات با هواپيما

جاهاي ديدني دهلي 

براي مشاهده مطالب بيشتر از مجله گردشگري دلتا ديدن نماييد

امتیاز:
بازدید:
برچسب: دلتا، مجله دلتا، مجله آشپزي،
موضوع:
[ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۵۵:۱۳ ] [ مجله گردشگري دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی