مجله دلتا
گردشگري
هزينه استفاده از هر تله كابين بستگي به ايستگاه آن هم دارد. اما آنچه برايتان مي گوييم، هزينه به روز شده بليط تله كابين رامسر در آبان ماه 98 است
تله كابين رامسر

امروز بدون هيچ مقدمه اي مي‌رويم سر اصل مطلب. مي‌خواهيم راجع به تله كابين رامسر صحبت كنيم و هر چيزي كه راجع به آن مي‌خواهيد بدانيد و يا بايد بدانيد را برايتان مي‌گوييم. وقتي قرار شد با سرويس گردشگري به آنجا سر بزنيم متوجه شدم كلي هم در سايت هاي اينترنتي عبارت قيمت بليط تله كابين رامسر را هم سرچ كرده ايد. خوب آن را هم به شما مي‌گوييم. پس با مجله دلتا همراه باشيد.

مجموعه تفريحي تله كابين رامسر

لازم است قبل از انكه به تله كابين رامسر برسيم مطلبي را به شما بگويم، يكي از معروف ترين مجموعه هاي تفريحي در شمال كشور، مجتمع تفريحي شهر سبز رامسر است كه تله كابين بخشي از ان است. اما خود اين مجموعه هم به نام تله كابين رامسر مشهور شده است. مجموعه اي توريستي است. يكي از زيباترين مناظر را بين خطوط تله كابين هاي ايران دادرد. به علاوه اين مجموعه از سه بخش ساحلي، كوهپايه و بام تشكيل شده و جاذبه هاي مختلفي هم دارد. كلوپ تفريحات دريايي، زيپ لاين و پل معلق، كارتينگ، شهربازي، پينت بال و …

مجموعه ارم سبز رامسر

تله كابين رامسر

درواقع معروف ترين و پرطرفدار ترين بخش اين مجموعه تله كابين آن است. با مناظري از دريا و كوه، دره و دامنه كوه، با ارتفاع ۸۰۰ متري. مسيري ۲ كيلومتري دارد و با سرعت ۳ متر بر ثانيه هم حركت مي كند.

اين تله كابين از ساختمان ساحلي شروع مي شود. در ابتداي كار منظره هايي زيبا از جاده ساحلي، شهر بازي و سرزمين روياها، پيست كارتينگ و هيجان در جريان آن، مزرعه هاي چاي و باغ هاي پرتقال را مقابلمان قرار مي دهد.

راستي مطلب “كارتينگ چيست؟ كجا بازي كنيم” را هم در مجله مان بخوانيد تا ببينيد با اين بازي چه قدر آدرنالين خونتان بالا مي رود.

پس از آن از لا به لاي جنگل هاي رامسر و چابكسر مي‌گذرد و در پاييز و زمستان نسيم خنك كوهستان را به شما هديه مي كند. در نهايت هم، آن بالا از بين ابرهاي ايستگاه انتهاي مسير و توده هاي كوچك و بزرگ آن شما را عبور مي دهد. تا بخش بزرگي از مجتمع شهر سبز در قله ي ايل ميلي را بتوانيد ببينيد.

تله كابين رامسر

آدرس تله كابين رامسر

آدرساستان مازندران، كيلومتر ۵ غرب رامسر، مجموعه تفريحي تله كابين رامسر

بايد از جاده كمربندي شهر برويد. ميدان شهيد رجايي را رد كنيد و پيج كيلومتر به سمت غرب و شهر چابكسر و رودسر برويد. اين مجموعه با پل معلق، كابين هايي كه در هوا معلق هستند از دور نمايان مي شود.

بام تله كابين رامسر

خوب است اين را واضح بگويم كه بالاي اين قله براي هر سليقه اي تفريح فراهم شده است و مي توانيد از هر سن و قشر و يا هر هزينه اي باشيد بتوانيد كلي لذتش را ببريد.

امكانات بام تله كابين

  • آلاچيق
  • فروشگاه صنايع دستي
  • خوراكي و تنقلات
  • فست فود، رستوران و كافه
  • سرويس بهداشتي
  • عكاسي در محل
  • تلفن عمومي

ديدني ها و تفريحات تله كابين رامسر

همانطور كه گفتيم مجتمع تفريحي شهر سبز رامسر را به نام تله كابين رامسر مي‌شناسند. براي سر زدن و لذت بردن از تفريحات اينجا (بخش ساحلي، كوهپايه و بام) به بيش از يك روز زمان نياز داريد. پس اين مقاله را تا انتها بخوانيد تا بتوانيد از زمان خود بهترين استفاده را ببريد و از قيمت بليط تله كابين رامسر هم مطلع شويد.

بخش ساحلي تله كابين

 

بخش ساحلي تله كابين رامسر

يكي از زيباترين و شلوغ ترين بخش هاي اين مجموعه بخش ساحلي آن است. تفريحات بي نظير آبي دارد كه اگر شرايط فصل مناسب باشد در اولويت گردشگري تان خواهد بود. در اين قسمت فروشگاه هاي صنايع دستي، بوفه، كافي شاپ، رستوران، پاركينگ، سرويس بهداشتي از امكانات آن است.

همچنين ايستگاه پاييني تله كابين، ساحل سنگي، ساحل صدفي، مراكز خريد، كلوپ هاي ورزشي و آبنماي موزيكال هم در اين بخش قرار گرفته اند. مركز خريد بخش ساحلي مجموعه هم همينجااست. همچنين اينكه مي توانيد به انواع رستوران ها، فست فودها و كافي شاپ هاي متنوع سر زده و كلي خوشمزه گردي كنيد.

بخش كوهپايه مجموعه تله كابين رامسر

اين قسمت از مجموعه پر از بازي و تفريحات هيجان انگيز است. شهربازي سرزمين روياها، پيست موتور چهارچرخ، زمين پينت بال، سينماي شش بعدي و پيست كارتينگ درست همينجاست.

شهربازي سرزمين روياها

اين قسمت از مجموعه كلي راضي تان مي كند. تفريحاتي دارد كه مناسب هر سليقه و هر سني است. آنها را به اختصار برايتان مي گوييم.

  • سقوط آزاد
  • برج مبارز | تاب زنجيري 
  • پاندول فضايي 
    هيجان انگيز ترين بازي سرزمين آرزوها، پاندول فضايي‌است. پس از بسته شدن كمربند وسيله باز، ناگهان حركت مي كند و شما مانند يك پاندول ساعت در جهت هاي چپ و راست در ارتفاع ۲۰ متري از زمين تاب مي خورديد.
  • قلعه وحشت
    به شما پيشنهاد مي كنم هرگز گول ظاهر ساده اين قسمت را نخوريد. اينجا به قدري ترسناك و هيجان انگيز است كه زماني كه شما در قلعه هستيد يك سري عكس از شما ثبت مي شود كه وقتي خارج شديد خودتا با ديدن آنها به وحشت در چهره تان پي مي بريد.

باشگاه پينت بال آرتميس

پينت بال آرتميس ارم سبز

شهربازي كودكان

اينجا فقط و فقط مخصوص بچه هاست. تمام وسايل اين شهربازي مدرن و استاندارد و مي توانيد لحظات شيريني براي فرزندان خود به و جود بياوريد.

  • ماشين كوهستان
  • قطار كرم ميوه
  • چرخ و فلك زميني
  • سفينه فضايي
  • سفينه
  • ستاره دريايي
  • رولركوسترها
  • فنجان چاي
  • ماشين ضربه اي
  • ترامپولين
  • سينما شش بعدي
    يكي از بزرگترين سالن هاي سينما چند بعدي كشور، سينما شش بعدي رامسر است. با صندلي هاي شتاب دهنده با دو برابر جاذبه زمين توان. بازي با كنسول هايِ بازيِ واقعيت مجازي، كنسول ويديو گيم، واقعيت مجازي موتورسواري و اتوموبيل‌ راني از جذابيت هاي اين سينما است.

سينما 6 بعدي رامسر

  • تله فوتو
  • آتليه نقاشي صورت كودكان

پيست موتور چهار چرخ

پيست كارتينگ راكارت

پيست كارتينگ راكارت، ۶۰۰ متر طول و ۸ متر عرض دارد و از بهترين ماشين هاي مخصوص كارتينگ (كارت هاي بريل مدل ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶، ساخت ايتاليا) استفاده مي كند. در زمان هاي مختلف نيز در اين پيست، مسابقه هاي متنوعي برگزار مي شود كه هيجان را براي ورزشكاران و گردشگران بالاتر مي برد. همچنين در كنار اين پيست، كافي شاپي وجود دارد كه مسافران و رانندگان مي توانند از امكانات آن استفاده كنند.

 

بخش بام تله كابين رامسر

وقتي به بام مجموعه ميرسيم انگار تازه رسيديم به بخش اصلي ماجرا. اينجا همانجايي است كه بسياري خاطرات خوش ثبت خواهد شد.

  • پارك جنگلي هزار پله رامسر
    تله كابين رامسر، ساحل اين شهر را به قله ايل ميلي متصل مي‌كند. مسوولان هم پاركي جنگلي در ارتفاعات قله ايل ميلي طراحي و ساخته اند به نام هزار پله يا ايل ميلي، در ارتفاع ۹۰۰ متري و چشم انداز ۳۶۰ درجه از دريا تا جنگل.

جنگل هزار پله

  • سافاري جنگل
    يكي از تفريحات تله كابين رامسر، سافاري جنگل است كه گردشگران و طبيعت گردان مشتري هاي پرو پا قرص آن هستند. با تركيب دو پل معلق چوبي و يك زيپ لاين كه يك مجموعه هيجان انگيز را به وجود آورده است.
  • زيپ لاين تله كابين رامسر
    مطلبي در مجله منتشر كرديم با نام زيپ لاين چيست و كجا بازي كنيم؟ اگر آن را خوانده باشيد و يا بخوانيد خواهيد ديد كه تفريحي بسيار لذت بخش و پر از هيجان است. قاب هاي بي نظيري از مناظر زير پايتان را در حالي كه شما در حال پرواز هستيد به شما هديه مي دهد. حالا زيپ لاين رامسر را تصور كنيد با آن مناظر ديدني، جايي وسط جنگل، كوه پايه ها و  مرتفع ايل ميلي، عبور از پارك جنگلي. اين يعني مهيج ترين بخش گردشگري شما در تله كابين رامسر.

قيمت بليط تله كابين رامسر ۹۸

هزينه استفاده از هر تله كابين بستگي به ايستگاه آن هم دارد. اما آنچه برايتان مي گوييم، هزينه به روز شده بليط تله كابين رامسر در آبان ماه ۹۸ است كه ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان ذكر شده است. همچنين قيمت بليط زيپ لاين رامسر هم از ۳۵ تا ۵۰ هزار تومان عنوان شده است.

اقامت در تله كابين رامسر

مجموعه شهر سبز يك هتل با سوييت هاي مختلف و دهكده جنگلي در قسمت بام تله كابين رامسر هم دارد كه آن را هم هتل تله كابين رامسر مي شناسند. ۶ طبقه دارد و با سوييت هاي ماه عسل، تايتانيك، نرگس، مگنوليا، ياس، رز، كوهستان و كامليا. دهكده جنگلي اين بخش هم داراي كلبه هاي ۲ نفره، ۴ نفره و ۶ نفره است.

جالب است بدانيد بليت رفت و برگشت خط تله كابين تنها يك بار در فاكتور نهايي شما حساب مي شود و در مدت اقامت، هزينه تله كابين از شما دريافت نمي‌شود. همچنين اگر مشكلي براي تله كابين به وجود آمد و امكان استفاده از آن نبود مسافران مي توانند با سرويس خودرو مجموعه به اتاق ها و سوييت هاي خود برسند.

$(document).ready(function() { $('#rate_p293442').rating('rate.php?pid=293442', {maxvalue:5, curvalue:0}); });

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۶:۴۳ ] [ مجله گردشگري دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی