مجله دلتا
گردشگري

در گوشه و كنار دنيا مكان‌ هاي بسياري وجود دارند كه گردشگران به محض ورود به اين مكان‌ها، آن‌ها را غيرعادي و اسرارآميز مي‌بينند.

در برخي از مناطق دنيا مكان هاي عجيب و غريبي وجود دارند كه به‌رغم زيبايي و به دليل خطرناك بودن؛ دست گردشگران به كلي از آن‌ها كوتاه بوده يا حداقل افراد كمتري از اين مكان‌ها ديدن مي‌كنند. مجله دلتا در بخش گردشگري خود به معرفي برخي از مكان هاي عجيب و شگفت انگيز دنيا پرداخته است. با ما همراه باشيد.

آبشار خون در قطب جنوب

آبشار خون در سال ۱۹۱۱ در قطب جنوب كشف شد. دليل اين نامگذاري، آبي به رنگ سرخ بود كه از بالاي كوه پايين مي‌ريخت. بعد از سالها پژوهش، محققان سرانجام دريافتند كه سرخي رنگ آب به دليل اكسيده شدن آهني است كه اين آبشار از دل كوه‌ها خارج مي‌كند. اين‌ آبشار نه فقط ظاهر وحشتناكي ندارد بلكه بسيار چشم نواز است و البته مسير خروجي آن تا به امروز؛ يك راز باقي مانده است.

درياچه آبراهام در منطقه آلبرتاي كانادا

درياچه آبراهام يكي از عجيب‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري دنيا و از درياچه‌هاي متان منجمد كره زمين است كه در منطقه آلبرتاي كانادا قرار دارد. حباب‌هاي متان در اين درياچه در فصل زمستان قبل از رسيدن به سطح آب يخ مي زنند و مناظر جالبي را در درياچه به وجود مي‌آورند. هر چند كه اين حباب‌‌ها منظره درياچه را بسيار زيبا كرده‌اند، اما در نوع خود يك بمب بالقوه محسوب مي شوند به طوري كه بازديد از اين درياچه در فصل بهار كه حباب‌ها ذوب شده و گاز متان آزاد مي شود بسيار مرگ بار خواهد بود.

سنگ هاي متحرك در دره مرگ

پارك ملي دره مرگ كه در مرز نوادا و كاليفرنيا واقع شده است، يكي از عجيب ترين پديده‌هاي دنيا را دارد؛ سنگ‌هايي كه بدون هيچ دليل گرانشي و يا نيروي خاصي به حركت در مي آيند. بعضي از اين سنگ ها با حركت خود خط هايي به طول ۱۵۰۰ فوت روي زمين ايجاد مي كنند. بادهايي كه با سرعت ۱۶ كيلومتر بر ساعت مي وزند دليل حركت اين سنگ‌ها است.

درياچه كاواه ايجن در اندونزي

اين درياچه كه در دهانه آتشفشاني با گدازه‌هاي آبي رنگ قرار دارد در واقع اسيدي‌ترين درياچه جهان محسوب مي‌شود. اسيدِ سرشار از گاز متاني كه در درياچه كاواه وجود دارد باعث مي‌شود كه اين درياچه در هنگام شب با رنگ آبي بدرخشد. با اين وجود، مردم محلي حتي بدون پوشيدن ماسك محافظ، در امتداد ساحل؛ گوگرد جمع آوري مي‌كنند.

ساحل مخفي در مكزيك

در اوايل دهه ۹۰ با انفجار يك بمب، حفره‌اي در سواحل مكزيك به وجود آورد. اين حفره به مرور با چمن و آب پوشيده شد و ساحل مخفي را ايجاد كرد. حفره مخفي مكزيك طوري برش خورده است كه تا به آن نزديك نشويد چيزي از آن را نخواهيد ديد، اما با ورود به محوطه آن، با بهشتي باورنكردني روبه‌رو خواهيد شد. ساحل مخفي اكنون يكي از مكان هاي عجيب و غريب در دنيا است.

همچنين بخوانيد:

درخت كريسمس و آنچه راجع به آن نمي دانيد

جاهاي ديدني چابهار

آبشار يخي دره هملون ؛ يخ نوردي در پايتخت

۹ رستوران گياهي تهران براي گردشگران وگان

كاخ هشت بهشت ، جاهاي ديدني اصفهان

براي مشاهده مطالب بيشتر از مجله گردشگري دلتا ديدن نماييد

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: دلتا، مجله دلتا، مجله گردشگري،
موضوع:
[ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۰۱:۴۵ ] [ مجله گردشگري دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی