مجله دلتا
گردشگري
كوبا، كشوري چهارفصل با عمارتهاي قديمي رنگي و نقاشي شده و با مردماني خونگرم و با سبك زندگي خاص، در آمريكاي لاتين است.
جاذبه هاي گردشگري كوبا

كوبا، كشور موسيقي‌هاي زنده در خيابان‌، هتل‌هاي پر زرق وبرق و مزارع نيشكر؛ طوري آرايش شهري قديمي خود را درست مانند گذشته‌اش حفظ كرده است كه انگار با سفر به كوبا، در زمان سفر مي‌كنيد. شور زندگي، رقص و موسيقي، سبك خاص زندگي مردم كوبا و همچنين پنج هزار كيلومتر خط ساحلي اين كشور، گردشگران بسياري را كه در پي سكوت و آرامش هستند، جذب اين كشور كرده است. در معرفي جاذبه هاي گردشگري كوبا با مجله دلتا همراه شويد.

هاواناي قديمي

در خيابان‌هاي سنگفرشي هاواناي قديمي، محله تاريخي كوبا كه در فهرست ميراث يونسكو به ثبت رسيده است، مي توانيد ساعت‌ها قدم بزنيد و در ميان ساختمان‌هاي باروك و نئوكلاسيك خود را در كوباي ۲۰۰ سال پيش تصور كنيد.

هاواناي قديمي

سواحل وارادِرو

سواحل وارادرو از بهترين سواحل كارائيب و از مهم‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري كوبا به شمار مي روند. هتل‌هاي بي‌شماري در اين خط ساحلي وجود دارند و شما مي توانيد در سواحلي با ماسه هاي سفيد، خاطراتي به يادماندني براي خود ثبت كنيد. دو غار آمبروسيو و موسولمانس، از جاذبه هاي طبيعي وارادرو است.

معروف ترين سواحل كوبا

ترينيداد

با گشت و گذار در شهر تاريخي ترينيداد كه در ميراث جهاني يونسكو نيز به ثبت رسيده، در زمان سفر كنيد. ساختمان‌هاي قديمي و خيابان‎هاي سنگفرش‌شده شما را به دوران قديم كوبا مي‌برد. بسياري از ساختمان هاي ترينيداد به قرن ۱۷ تا ۱۹ برمي گردند، زماني كه اين شهر به تجارت شكر معروف بود.

ترينيداد كوبا

ساحل گواردالاواكا

دورتر از وارادرو، ساحل پر زرق و برق گواردالاواكا قرار دارد. درختان پر شاخ و برگ سرسبز، حاشيه‌هاي گسترده‌ ساحل را دربر مي‌گيرند و فضاي خوبي را براي كساني كه درپي مكاني خنك بدون خورشيد گرمسيري هستند، فراهم مي كند. غواصان مي توانند بسياري از موجودات دريايي را در امتداد صخره هاي مرجاني گواردالاواكا مشاهده كنند.

معروف ترين جاذبه هاي گردشگري كوبا

پارك ملي وينيالس

اين پارك ملي ثبت‌شده در يونسكو، دره‌اي زيبا و شاداب با مناظر شگفت انگيز است. در طبقات اين دره در پارك ملي وينيالس، ميوه و سبزيجات كشت مي‌شود. براي علاقه مندان به فضاي باز، در اين پارك مسيرهاي پياده‌روي طولاني و امكان اسب سواري در تپه‌ها وجود دارد.

پارك ملي وينيالس

مالكون

مالكون، مشهورترين تفرجگاه نزديك به ساحل در هاوانا است. با پياده‌روي در اينجا در گذشته غرق مي‎شويد و در طول مسير مي‌توانيد ماهيگيران محلي و همچنين ساختمان‌هاي بسيار قديمي را مشاهده كنيد. اين ساختمان‌هاي صورتي و زرد رنگ‌ براي عكاسان، مخصوصا در نور مناسب روز، يك مقصد رويايي محسوب مي شود.

مالكون كوبا

باراكوا

يكي ديگر از جاذبه‌هاي گردشگري كوبا شهر قديمي باراكوا است. در دهه ۶۰ ميلادي و قبل از افتتاح يك بزرگراه در اين شهر، باراكوا تقريبا ناشناخته بود، اما بعد از آن شهر شناخته و به همين ترتيب ورود گردشگران آغاز شد. در باراكوا مي توانيد معماري كهن جالبي را ببينيد.

باراكو كوبا جاذبه هاي گردشگري كوبا

امتیاز:
بازدید:
برچسب: دلتا، مجله دلتا، مجله گردشگري،
موضوع:
[ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۱۹:۵۳ ] [ مجله گردشگري دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی