مجله دلتا
گردشگري
پارك ساحلي مرجان يكي از زيباترين جاذبه‌هاي ديدني كيش است كه بازار مرجان را به دريا ارتباط مي‌دهد.
جاذبه‌ هاي گردشگري كيش

پارك ساحلي مرجان از زيباترين جاذبه‌ هاي گردشگري كيش است كه در همسايگي بازاري به همين نام قرار دارد. اين پارك ساحلي، تركيبي چشم‌نواز از ساحل، بازار و دريا است و به همين علت است كه بسياري از گردشگران ترجيح مي‌دهند بعد از گشت و گذار در بازار مرجان، ساعت‌هايي را نيز در اين ساحل سپري كنند. آلاچيق‌هاي تعبيه شده در اين پارك و محوطه‌سازي مناسب براي حضور خانواده‌ها، شرايط مناسبي را ايجاد كرده تا گردشگران در محيطي امن و آرام، نظاره‌گر چشم‌اندازهاي اطراف باشند. مجله دلتا در اين مطلب به معرفي كوتاهي از جزيره مرجان پرداخته است. پيش از سفر به كيش با مجله گردشگري دلتا همراه باشيد.

ساحل مرجان كيش موج سواري

ديدن طلوع آفتاب و همچنين تماشاي دريا و شنيدن صداي موج از امكانات طبيعي است كه گردشگران بسياري را در برخي ايام سال كه شدت گرما زياد نيست، به ساحل مرجان مي‌كشاند. آب دريا در اين ناحيه از جزيره به قدري شفاف و زلال است كه به راحتي مي‌توان كف دريا و شن‌هاي نقره‌اي و نرم آن را ديد. جاذبه‌ هاي گردشگري كيش به تماشاي مناظر طبيعي و امكانات رفاهي و تجاري همچون كافي‌ شاپ، فودكورت، آلاچيق هاي متعدد و بوفه محدود نمي‌شود. در پارك ساحلي مرجان، تفريحات ساحلي و آبي هيجان انگيزي نيز  براي آن دسته از گردشگراني كه تفريحات پرهيجان مانند جت اسكي، بنانا، شاتل و پاراسل و غواصي را ترجيح مي‌دهند، فراهم است. همچنين در اين پارك ساحلي، يك پيست دوچرخه‌سواري وجود دارد كه گردشگران مي‌توانند تجربه‌ دل‌انگيز دوچرخه‌سواري در محيط سالم و شاد ساحل مرجان را داشته باشند.

غواصي ساحل مرجان

با امكان غواصي كه در پارك ساحل مرجاني براي گردشگران فراهم است، آن‌ها مي‌توانند به غير از تجربه‌ محيط زيباي ساحل، دنياي شگفت‌انگيز و زيباي زير آب را هم تجربه كنند. تماشاي ماهي‌هاي گوناگون و رنگارنگ و جانوران و آبزياني كه مخصوص آب گرم هستند و تنها در خليج فارس يافت مي‌شوند، يك خاطره ي به ياد ماندني براي شما خواهد ساخت. همچنين امكان عكاسي و فيلم‌ برداري نيز براي افرادي كه مايل به ثبت اين تجربه‌ي هيجان‌انگيز هستنند، وجود دارد. پيشنهاد ما به شما براي تجربه‌ي يك روز هيجان‌انگيز و دلچسب در جزيره‌ي كيش، اين پارك ساحلي است. آدرس پارك ساحلي مرجان را به خاطر بسپاريد: هرمزگان، جزيره‌ي كيش، جاده جهان ، پارك ساحلي مرجان.

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۷:۳۰ ] [ مجله گردشگري دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی