مجله دلتا
گردشگري

پل طبيعت، پل ارتباطي بين پارك‌هاي طالقاني و بوستان آب و آتش است. سازه‌اي عظيم كه به همت معماران ايراني ساخته شده است.

پل طبيعت تهران

پل طبيعت تهران، يكي از نماد‎هاي شهر تهران است. سازه‌اي عظيم و بي‌نظير كه دو پارك شاخص پايتخت، يعني بوستان آب و آتش و بوستان طالقاني را به هم متصل مي‌كند. بزرگ‌ترين پل پياده‌روي ايران است و امكانات تفريحي بسيار عالي و مدرني دارد. اين گذرگاه مدرن مي‌تواند يك مقصد شب‌گردي خوبي براي خانواده‌ها باشد.

پل طبيعت تهران

پل طبيعت يك پل سه طبقه است كه به عنوان بزرگ‌ترين پل عابر پياده و يا به قولي غير‎خودرويي معروف شده است. با شهرتي جهاني كه جاذبه‌هاي زيباي آن به خصوص در شب، جزء يكي از مقاصد گردشگران و بازديدكنندگان است. اين پل سازه‌اي مدرن روي عرض بزرگراه مدرس در ارتفاع ۴۰ متري با نورپردازي‌هاي بي‌نظير و جلوه‌هاي ديدنيِ ويژه‎ ساخته شده است و تعدادي از شاهراه‌هاي اصلي تهران مانند بزرگراه مدرس، همت، رسالت و حقاني درست در برابر چشمان شما قرار مي‌گيرد.

بزرگترين پل پياده روي تهران

بليط پل طبيعت تهران

ابتدا بايد بگويم شما هيچ هزينه‌اي براي بازديد از اين سازه نمي‌پردازيد و در واقع هزينه ديدن آن رايگان است و فقط كافي است براي رفتن به اين پل تصميم بگيريد.

ساعت بازديد پل طبيعت تهران

ساعت بازديد هر روز از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب است.

تفريحات و خوشمزه گردي

  • طبقه اول از هر دو پارك آب و آتش و پارك طالقاني، مي‌توانيد به سطح اول پل بياييد. فضايي ۱۴۵۰ متري كه كافي شاپ، گالري، رستوران، كافه و… در آن ايجاد شده است.
  • طبقه دوم، با فضاي سبز و گياهان چشم‌نواز، داراي سكوهايي در بخش شمالي و جنوبي است و به شكل يك  مسير حركتي براي پياده‌روي، دوچرخه‌سواري و كالسكه طراحي شده است.
  • طبقه سوم يا بالاترين سطح، بعداً به پل اضافه شد و نيمكت‌ها و مكان‌هاي متعددي دارد كه فقط براي نشستن و ديدن مناظر روح نواز از ارتفاعي بلند است.

براي خوشمزه گردي مي‌توانيد از رستوران پل طبيعت استفاده كنيد و به كافه‌ها و فودكورت‌‌هاي مختلف و متنوع آن سر بزنيد و چشم‌انداز بي‌نظيري از شهر را تماشا كنيد.

پل طبيعت بدون خودرو تهران

چطور برويم؟

آدرس پل طبيعت تهران كجاست: تهران، ميدان ونك، بزرگراه حقاني، بعد از چهارراه جهان كودك، پارك آب و آتش

مسير دسترسي به پل طبيعت

  • از طريق بوستان آب و آتش: بايد از معابر فرعي ضلع شرقي خيابان آفريقا و بعد از عبور از چهارراه جهان كودك به خيابان ديدار جنوبي وارد شويد و به پارك آب و آتش برسيد.
  • از مسير بوستان جنگلي طالقاني: مي‌توانيد از مسير غرب به شرق بزرگراه حقاني و يا ايستگاه مترو حقاني وارد بوستان طالقاني شويد.
  • دسترسي به پل طبيعت با مترو: ايستگاه مترو حقاني به اين جاذبه گردشگري نزديك است و مي‌توانيد از آن با كمي پياده‌روي به مقصد برسيد.
  • از طريق اتوبوس: از پل سيد خندان يا ميدان ونك يا ميدان رسالت مي‌توانيد سوار اتوبوس‌هاي خط ونك – رسالت بشويد. در ايستگاه آب و آتش از اتوبوس خارج شده و به صورت پياده مسير را ادامه بدهيد.
  • دسترسي به پل طبيعت با تاكسي: از بسياري از مناطق تهران مي‌توانيد با تاكسي به اين پل برويد. ميدان رسالت، سيد خندان، ميدان ونك به صورت مستقيم به مقصد متروي حقاني مي‌روند و از آنجا پياده مي‌توانيد خود را به پل برسانيد.
  • براي مطالعه مطالب مشابه به مجله گردشگري ، مجله دلتا مراجعه نماييد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: تهرانگردي، سفر، گردشگري، مجله دلتا،
موضوع:
[ ۷ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۳۵:۵۷ ] [ مجله گردشگري دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی