مجله دلتا
گردشگري
 بيشترين سرگرمي مخصوص كودكان و خانواده‌ها در بخش درياچه يوها قرار دارد. بيش از 100 بازي مختلف كه والدين هم مي‌توانند در كنار فرزندان خود تفريح كنند.
پارك آبي دبي

پارك‌هاي آبي و شهربازي‌هاي شاخص دنيا براي گردشگراني كه با فرزندانشان سفر مي‌كنند يكي از شاخص‌ترين مقاصد گردشگري است، طرفداران زيادي دارد و از بهترين انتخاب‌هاست. يكي از مشهورترين اماكن تفريحي، پارك آبي دبي با نام وايلد وادي است. وسايل بازي آبي متعددي دارد كه هر يك از آن‌ها در نوع خود بي‌نظير است.

پارك آبي دبي

پارك وايلد وادي، هفتمين پارك آبي برتر دنياست و بزرگترين استخر موج خاورميانه را دارد. يكي از مهم‌ترين جاهاي ديدني دبي است و امكانات رفاهي و تفريحي قابل توجهي در اين پارك فراهم شده است. جزء ده پارك آبي برتر دنيا است كه در يكي از بهترين مناطق دبي، در ساحل جميرا، مقابل هتل برج العرب قرار دارد و گردشگران را به شور و هيجان وامي‌دارد. در سال ۱۹۹۹ ميلادي و در فضايي باز ساخته شده است.

پيشنهاد مطالعه: براي آشنايي با ديگر مقاصد تفريحي دبي “مكان هاي تفريحي دبي را بشناسيد” را مطالعه كنيد.

پارك آبي دبي wild wadi

اين پارك حدود ۳۰ نوع سرگرمي دارد كه سرسره ۳۳ متري، استخر موج و ساحل حمام آفتاب آن جزء شناخته‌شده‌ترين‌ها است. به علاوه گواهينامه ايزو (ISO) را از آن خود كرده كه نشان مي‌دهد اين مجموعه تفريحي به صورت كاملاً استاندارد ساخته شده‌است.

وسايل بازي پارك آبي وايلد وادي دبي

  • سرسره سقوط آزاد جميرا سكيرا | Jumeirah Sceirah

    جميرا سكيرا، محبوب‌ترين سرسره وايلد وادي است. دو محفظه دارد و وقتي وارد آن شويد شمارش معكوس اعلام مي‌شود و قبل از آن كه آمادگي كامل را پيدا كنيد، زير پاي‌تان خالي شده و به معناي واقعي سقوط مي‌كنيد، سپس درون سرسره‌اي بزرگ و سرپوشيده سر مي‌خوريد. جالب است به شما بگويم سرعت اين بازي به ۸۰ كيلومتر در ساعت هم مي‌رسد!
    پارك آبي

  • قايق و درياچه يوها | Juha’s dhow and lagoon

    سرگرمي‌هاي مخصوص كودكان و خانواده‌ها در اين بخش قرار دارد. بيش از ۱۰۰ بازي مختلف شامل ۵ سرسره، تفنگ‌هاي آبپاش، دوش‌هاي آبپاش و استخرهاي كودك كه والدين هم مي‌توانند در كنار فرزندان تفريح كنند.

  • سفر يوها | Juha’s journey

    قسمت سفر يوها، بخش تفريحات آرام و لذتبخش پارك آب دوبي است. يكي از پرطرفدارترين بخش‌هاي وايلد وادي است با نام رودخانه آرام. در مجموع ۳۶۰ متر طول دارد و آب با شدت كمي در جريان است. مي‌توانيد با تيوپ‌هاي يك يا دو نفره در اين رودخانه حركت كنيد و از مناظر اطراف لذت ببريد. تونل‌هاي كوچك، بزرگ و آبشارهايي در اين رودخانه هستند كه مسير را جذاب‌تر مي‌كنند.

  • رودخانه خروشان | Action River

    در رودخانه خروشان، جريان‌هاي ۱۰۰،۰۰۰ ليتري آب، وضعيت متلاطمي را درون رودخانه به وجود مي‌آورد و با موج‌هاي يك متري غافلگير خواهيد شد. عمق كمي دارد اما بهتر است جليقه نجات بپوشيد.
    رودخانه خروشان پارك آبي Action River

  • استخر موج | Wave pool

    اين استخر بزرگ‌ترين استخر موج در خاورميانه و با كيفيتي قابل قبول ساخته شده است. با موج‌هاي بزرگ و كوچك كه گاه بلندي موج‌ها به ۱.۵ متر هم مي‌رسد. تمام افراد با هر سني مي‌توانند براي تفريح و آب بازي به اين استخر بروند، البته كودكان بايد همراه والدين خود باشند و كساني كه شنا بلد نيستند بايد جليقه بپوشند.
    براي خواندن مطالب مرتبط با گردشگري به مجله دلتا و مجله گردشگري آن مراجعه كنيد.

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۷ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۵:۵۱ ] [ مجله گردشگري دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی