مجله دلتا
گردشگري
دزفول يكي از قديمي‌ترين شهرهاي ايران است. درجنوب غربي استان خوزستان قرار گرفته و قدمت آن به زمان ساسانيان مي‌رسد. يكي از مقاصد گردشگري براي زمستان 2020 كه جاذبه‌هاي گردشگري متعددي هم دارد.
زمستان 2020

اگر دنبال منطقه‌اي گرم در زمستان سرد هستيد، چند پيشنهاد براي شما داريم. قيمت‌ها در فصل زمستان معمولاً پايين‌تر است و اگر علاقمند به سفر با خودروي شخصي هستيد، جاده‌ها و خيابان‌هاي شهرهاي توريستي هم خلوت‌تر هستند. اما اگر از سوز سرما و هواي ابري و بارش‌هاي مكرر زمستان دل خوشي نداريد مي‌توانيد اين مطلب را تا انتها مطالعه كرده و يك مقصد گرم براي سفر زمستان ۲۰۲۰ خود بيابيد.

مناطق گرم ايران در زمستان

 مقاصد سفر در زمستان

  • چابهار – سيستان و بلوچستان

    هواي بندر چابهار در زمستان شبيه به بهار است. از رطوبت هوا كاسته مي‌شود و هواي شرجي ساحل جاي خود را به نسيم و بادهاي خنك مي‌دهد. شهر چابهار پر است از جاذبه‌هاي طبيعي و تاريخي. مردم باصفايي هم دارد كه مسافران را راهنمايي مي‌كنند. شما مي‌توانيد از پديده گلفشان، كوه‌هاي مينياتوري و به خصوص ساحل درك هم ديدن كنيد. جاهاي ديدني چابهار را در زمستان ۲۰۲۰ از دست ندهيد.
    پيشنهاد مطالعه: براي آشنايي با ساحل روستاي دَرَك “ساحل درك ؛ پيوند كوير و دريا” را مطالعه كنيد.
    ساحل نقره اي چابهار

  • دزفول – خوزستان

    دزفول يكي از قديمي‌ترين شهرهاي ايران است. در جنوب غربي استان خوزستان قرار گرفته و قدمت آن به زمان ساسانيان مي‌رسد. يكي از آثار ديدني آن پل جهان است كه روي رود خروشاني بسته شده و يكي از بهترين‌ها در سبك خودش شناخته مي‌شود.
    آثار باستاني بي‌نظيري مثل خانه تيزنو، آسياب رعنا و مسجد جامع و بازار قديمي دزفول و طبيعت بكر و منحصربه‌فردي مثل دشت لاله‌هاي واژگون از جاهاي ديدني خوزستان است. يك دره هيجان‌انگيز هم در اطراف شهر وجود دارد به نام ” دره توبيرون ” كه در نتيجه هزاران سال فرسايش آبي در كوه و تپه‌ها به وجود آمده و مي‌تواند يك مقصد هيجان‌انگيز براي گردشگران باشد.
    منطقه چال كندي در دزفول

  • بندرعباس – هرمزگان

    بندرعباس شهر ساحل و آفتاب است. به جزيره‌هاي اطراف به راحتي دسترسي دارد و محلي است براي بازارهاي هيجان‌انگيز. مركز خريدهايش قيمت‌هاي مناسبي هم دارد. مجتمع‌هاي تجاري سيتي سنتر، زيتون، سرو و رويال مي‌توانند مقصدي عالي براي پاساژگردي باشند. چندين بازار محلي هم وجود دارد كه مي‌توانيد با مراجعه به آن‌ها سوغاتي‌هاي خانگي و محصولات دست‌ساز تهيه كنيد.
    طبيعت و مكان‌هاي تاريخي نيز مانند چشمه آب گرم گنو، حمام گله‌داري و عمارت كلاه فرنگي از معروف‌ترين ديدني‌هاي اين شهر هستند. فراموش نكنيد حتماً در سفر به اين شهر قليه ماهي و قوزي گوشت را امتحان كنيد.
    هرمزگان

  • مشهد – خراسان

    خيلي از ما فقط به قصد زيارت امام رضا (ع) به مشهد سفر مي‌كنيم. اما قضيه از اين قرار است كه اين شهر زيارتي جاذبه‌هاي توريستي بسياري هم دارد كه آبشار آبگرم يكي از آن‌هاست. خيلي از گردشگران براي سفرهاي زمستان ۲۰۲۰ مقصد آبشار آبگرم مشهد را انتخاب كرده‌اند. تنها آبشار ايران كه آب گرمي دارد و دماي آن به حدود ۴۰ درجه هم مي‌رسد! اين آبشار در حدود ۵ كيلومتري جاده مشهد به كلات نادري قرار دارد و در نزديكي روستاي آبگرم مي‌توانيد سراغ آن برويد.
    آب گرم مشهد

  • تفت – يزد

    تفت به خاطر قرار گرفتن در دامنه شيركوه، آب‌و‌هواي خنك اما نه خيلي سرد دارد. بافت كلي شهر از باغ و خانه‌هاي قديمي تشكيل شده و اگر كمي به برف علاقمند باشيد در اطراف شهر محلي براي اسكي و برف بازي هم وجود دارد.
    باغ صدري، آتشكده چم و روستاي سخويد از جاهاي ديدني در شهر تفت است و حال و هواي تاريخي دارد. آبشار و تفرجگاه درگهان نيز به دليل داشتن محيطي بكر و طبيعي و همچنين يك آبشار زيبا در دسته مكان‌هاي ديدني براي سفر در زمستان ۲۰۲۰ قرار دارد.
    براي آشنايي با ساير جاهاي ديدني در مجله دلتا به مجله گردشگري مراجعه كنيد

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۷ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۳:۰۳ ] [ مجله گردشگري دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی