مجله دلتا
گردشگري
پالاديوم زعفرانيه به لوكس و برند بودن اجناسش معروف است. اگر هم قصد خريد پوشاك، اكسسوري و لوازم مصرفي لوكس را نداريد، بهتر است به قصد گذران وقت در غروب يك روز تعطيل حتماً به مركز خريد پالاديوم تهران سر بزنيد.
پاساژ پالاديوم

يكي از معروف‌ترين و در عين حال بهترين مراكز خريد تهران پالاديوم است. در محله زعفرانيه قرار گرفته و لوكس‌ترين برندهاي داخلي و خارجي را در خود جاي داده است. مي‌توان پالاديوم را يكي از مقاصد گردشگري و از جاهاي ديدني تهران ناميد كه در بين جوانان هم به يك مركز خريد لاكچري تبديل شده است. سوالات بسياري در مورد مركز خريد پالاديوم تهران مطرح مي‌شود كه ما در صفحه گردشگري‌مان به آن‌ها پاسخ داده‌ايم.

آدرس دقيق پالاديوم تهران

پاساژ پالاديوم كجاست؟

پاساژ پالاديوم ساختماني نه چندان بلند اما بزرگ است، با قوس‌هايي دايره‌اي با شعاع زياد كه به هيچ يك از اشكال هندسي شبيه نيست. سردر مركز خريد پالاديوم به شكل يك هلال نصفه طراحي شده و نام اين پاساژ بر روي آن نقش بسته است. شيشه‌هاي بسيار بزرگ دارد كه باعث مي‌شود در روزهايي كه هواي محله زعفرانيه پاك است انعكاس كوه‌هاي شميرانات بر روي اين شيشه‌ها جلوه‌اي زيبا به خود بگيرد. در زميني با مساحت تقريبا ۱۰ هزار متر مربع ساخته و از ۱۵۰ واحد اداري و ۱۲۰ واحد خدماتي تشكيل شده است.

مركز خريد پالاديوم در ضلع جنوبي ۱۳ طبقه، ضلع شمالي ۱۱ طبقه و در قسمت همكف خود ۶ طبقه دارد. مراحل ساخت اين پاساژ باشكوه در تهران، اوايل سال ۱۳۸۸ آغاز شد و بعد از ۳ سال به پايان رسيد.

مركز خريد زعفرانيه

آدرس مركز خريد پالاديوم

مركز خريد پالاديوم در محله زعفرانيه تهران، خيابان مقدس اردبيلي، نبش خيابان عروضي قرار گرفته است. از دور مي‌توانيد نماي ساختمان را به وضوح مشاهده كنيد.

آدرس پاساژ پالاديوم: تهران ، خيابان مقدس اردبيلي، نرسيده به ميدان الف، مركز خريد پالاديوم

ساعت كاري مركز خريد پالاديوم

واحدهاي تجاري مركز خريد پالاديوم تهران همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲:۰۰، واحدهاي غذايي در روزهاي پنج شنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳:۳۰ و در بقيه روزهاي هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳:۰۰ آماده سرويس‌دهي به بازديدكنندگان عزيز هستند.

اين ساعات ممكن است با توجه به وجود تعطيلات رسمي يا جشن‌هاي مختلف داخل مجتمع تجاري پالاديوم، تغيير كند. براي گرفتن اطلاعات بيشتر در خصوص ساعت كاري مي‌توانيد با مركز اطلاعات پاساژ تماس بگيريد.

درهاي ورودي پاساژ در روزهاي پنج شنبه رأس ساعت ۲۳:۰۰ و در بقيه روزهاي هفته ساعت ۲۲:۳۰ بسته مي‌شوند.

آدرس مركز خريد پلاديوم تهران با مترو

مسيرهاي دسترسي به مركز خريد پالاديوم

  • ماشين شخصي

    مسير اول از خيابان مقدس اردبيلي و خيابان عروضي: به خيابان وليعصر برويد، بعد از پل پارك وي و نرسيده به ميدان تجريش، خروجي در سمت چپ خيابان وليعصر به سمت زعفرانيه وجود دارد؛ اين خروجي شما را به خيابان مقدس اردبيلي مي‌برد. مسير را در خيابان مقدس اردبيلي ادامه دهيد تا به خيابان عروضي برسيد كه پاركينگ مركز خريد هم در همين خيابان است.

    مسير دوم مسير ميدان الف: در مسير بزرگراه چمران از شمال به جنوب داخل خروجي خيابان يمن شويد. به تقاطع خيابان يمن و مقدس اردبيلي برسيد. به سمت راست حركت كنيد تا در مسير خيابان مقدس اردبيلي و ميدان الف قرار بگيريد. كمي بعد‌تر از ميدان الف مي‌توانيد مركز خريد را ببينيد.

  • مترو

    نزديك‌ترين مترو به پاساژ پالاديوم ايستگاه متروي ميدان تجريش در خط يك است. ايستگاه تجريش پياده شويد. مي‌توانيد با تاكسي‌هاي تجريش– ولنجك كه به زعفرانيه مي‌روند، به مركز خريد پالاديوم برسيد. فقط كافي است از راننده بخواهيد شما را در محل مناسبي پياده كند.

  • تاكسي

    بايد خود را به تجريش برسانيد و از آنجا تاكسي‌هايي كه به سمت زعفرانيه مي‌روند را سوار شويد.
    قيمت هاي مركز خريد پالاديوم

برندهاي لوكس موجود در پاساژ پالاديوم

پالاديوم زعفرانيه به لوكس و برند بودن اجناسش معروف است. اگر قصد خريد از برندهاي معروف پوشاك، اكسسوري و لوازم مصرفي لوكس را نداريد بهتر است حتماً به قصد گذراندن وقت خود در يك غروب روز تعطيل به پاساژ پالاديوم تهران برويد، چرا كه قيمت‌ اجناس در اين پاساژ  نسبتا بالاست.

در اين مركز خريد برندهاي معروفي مثل Jennyfer ، womensecret در حوزه پوشاك، Adidas، NIKE و Reebok در حوزه كالاهاي ورزشي، TEFAL و گالري ايما در حوزه وسايل منزل و بسياري از برندهاي لوكس ديگر، نمايندگي دارند.

هزينه پاركينگ مركز خريد پالاديوم

هزينه ورودي پاركينگ براي هر خودرو مبلغ ۳ هزار تومان است كه به ازاي هر ساعت ماندن در پاركينگ پالاديوم ۳ هزار تومان به اين مبلغ اضافه مي‌شود.

كافه و رستوران‌ هاي پالاديوم

گشت و گذار بي شك بدون سر زدن به رستوران هاي مراكز خريد بزرگ اصلا و ابدا كامل نمي‌شود. مركز تجاري پالاديوم ۲ مجموعه غذايي دارد. يكي از آن‌ها در طبقه همكف قرار دارد كه بيشتر جنبه ميان وعده دارند. اما فود كورت پالاديوم در طبقه سوم است كه مي‌توانيد وعده كاملي آنجا نوش جان كنيد.

فودكورت مركز خريد پالاديوم

فودكورت پالاديوم فضايي تقريبا بزرگ دارد و مثل بقيه فودكورت‌ها ميزهايي يك شكل در قسمت مركزي سالن قرار گرفته و رستوران‌هاي مختلفي با تنوع غذايي بسيار بالا دورتادور سالن را پر كرده‌اند.  منوي آن‌ها بسيار متنوع است و مي‌توانيد از غذاهاي هر كدام از آن‌ها انتخاب كنيد.

  • رستوران اسپيو رويال
  • كافه رستوران دنجا
  • رستوران دريايي لاوانسي
  • رستوران ايتاليايي پستو
  • دونر ماركت
  • برگر فكتوري
  • كافه ويوناي پالاديوم

فودكورت پالاديوم تهران

چه چيزي در پالاديوم ببينيم

مي‌توانيد غير از خريد كردن در پاساژ پالاديوم فروشگاه‌ها و مراكز ديگري را در اين مجتمع تجاري ببينيد كه كلي سرگرمتان خواهند كرد.

  • اسباب بازي فروشي ماتي لوس
  • پرينت هاي سه بعدي و DOOB پالاديوم
  • گالري موسيقي پارس در طبقه سوم جنوبي پاساژ پالاديوم
  • باشگاه ورزشي پاساژ پالاديوم
  • هايپر ماركت مركز خريد پالاديوم
  • بوك لند در پاساژ پالاديوم
  • ايونت‌هاي مهيج در پالاديوم

برايي آشنايي با نقاط گردشگري تهران به مجله گردشگري در مجله دلتا مراجعه كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۳ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۲۹:۰۶ ] [ مجله گردشگري دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی