مجله دلتا
گردشگري
تعدادي رستوران هندي در تهران هست كه مي تواند طعم اصيل غذاهاي هندي را با شما به اشتراك بگذارد.
رستوران هندي

از طرفداران غذاهاي تندو‌تيز هندي هستيد؟ تجربه‌ طعم غذاهاي ملل را دوست داريد؟ دلتان مي خواهد غذايتان پر از ادويه هاي مختلف باشد؟ اصلاً از نظرم خوردن غذا يكي از لذت بخش ترين كارهاي دنياست مخصوصاً امتحان كردن و چشيدن غذاهاي كشورهاي ديگر. رستوران‌ هاي مختلفي در تهران هستند كه اين امكان را به ما مي‌دهند. مانند رستوران هاي بين المللي بام لند تهران و يا رستوران غذاي ايتالياي و چيني كه در همه جاي ايران پخشند. مجله گردشگري مان اينجاست تا شما را به چند رستوران هندي در تهران ببرد. مطمئنم هندي ها چاشني ها و طعم دهنده هاي فراواني براي خوش مزه كردن يك غذا استفاده مي كنند. با مجله دلتا بمانيد.

۱. رستوران چينگاري

رستوران مهاراجه

بيشتر كساني كه رستوران‌هاي مختلف هندي را امتحان كرده‌اند معتقدند اين رستوران يكي از بهترين رستوران‌هاي هندي در تهران است. در آن مي‌توانيد غذاهاي اصيل هندي را بخوريد، به قدري به طعم اصيلش نزديك است كه شما حتي خيلي وقت‌ها مشتري‌هاي هندي را در اين رستوران مي‌بينيد. فضايي شيك و تميز دارد و وقتي وارد رستوران چينگاري مي‌شويد محيط تاريك و دنج و وسايل و مجسمه‌هاي هندي شما را سر ذوق خواهد آورد. سه نوع مبل و صندلي هم براي مهمانان قرار داده شده كه مي‌توانيد مبل‌هاي راحتي يا صندلي‌هاي معمولي يا بلند را بسته به سليقه‌تان انتخاب كنيد.
منوي رستوران چينگاري نصبتاً گران است اما از نظر تنوع كم‌ و كسري ندارد و گزينه‌هاي متنوعي پيش رويتان خواهد بود.
آدرس رستوران چينگاري: مطهري-خيابان مفتح شمالي-چهارراه زهره جنب بانك ملت پلاك ۶

۲. رستوران مهاراجه

رستوران مهاراجه

مهاراجه از قديمي‌ترين رستوران هاي هندي تهران است. همزمان با هتل جهان در سال ۱۳۴۰ افتتاح شده و يعني حدود ۵۶ سال قدمت دارد! فضايش بسيار جذاب است. يك فيل طلايي هندي و كاشي‌كاري‌هايي كه روايت‌گر زندگي روزمره مردم بمبئي هستند را در اين رستوران خواهيد ديد. وقتي وارد آنجا شويد، موسيقي هندي و فضاي درون آن چنان با روح شما حرف مي‌زند كه گويا به هندوستان سفر كرده ايد. در تنور رستوران نان‌هاي تازه و سنتي هندي هم پخته مي‌شوند، سمبوسه، غذاهاي برنجي و كبابي و تندوري و دسر و نوشيدني‌هاي مخصوص هم سرو مي شود كه دستتان را در انتخاب غذا باز مي‌گذارد.
منوي رستوران مهاراجه از نظر قيمت قابل قبول است.
آدرس رستوران مهاراجه: خيابان وليعصر، نرسيده به چهارراه طالقاني، جنب كوچه رحيم زاده، هتل جهان

۳. رستوران تاج محل

رستوران تاج محل

يكي از شناخته‌‌ شده‌ ترين رستوران‌هاي هندي تهران رستوران تاج محل است. به طوري كه از هركس نام يكي از رستوران‌هاي هندي را بپرسيد بلافاصله نام اين تاج محل را به شما مي گويد. به واسطه هتل تاج محل و نماي ساختمانش از اتوبان حقاني بسيار مشهور است. اگر دست‌ جمعي به اين رستوران مي‌رويد و كسي در جمعتان باشد كه غذاهاي تند را دوست ندارد مي‌توانيد موقع سفارش درخواست كنيد تا غذاي او تند سرو نشود. جوجه تندوري و شاهي قورمه و كشميري كباب از محبوب‌ترين غذاهاي تاج محل هستند كه معمولاً هم پيشنهاد سرآشپز است.
منوي رستوران تاج محل از نظر قيمت به نسبت بالاست.
آدرس رستوران تاج محل: شيخ بهائي جنوبي-پلاك ۲۹

۴. رستوران هندي تندور هتل سفير

رستوران تاج محل تهران

اين رستوران هم از قديمي‌ترين رستوران‌هاي هندي پايتخت به شمار مي رود. غذا ها در فضاي باز سرو مي شود و پرسنل آن خوش‌برخورد هستند. تندور هم مثل مهاراجه نان‌هاي هندي‌اش را همان‌جا در تنور مي‌پزد. غذاهاي گياهي، گوشتي، تندوري، دريايي و كاري مرغ سرو مي‌كند. اما جوجه تندوري و قورمه شاهي‌اش را حتماً تست كنيد و يادتان نرود دسرهايش را هم سفارش دهيد.
منوي رستوران تندور قيمت‌هاي قابل قبولي دارد اما بايد يادتان باشد براي حق سرويس انعام دهيد.
آدرس رستوران تندور: ميدان هفتم تير، خيابان مفتح جنوبي، روبروي ورزشگاه شيرودي، كوچه اردلان، هتل سفير

۵. رستوران دهلي دربار

رستوران دهلي دربار

يكي از شيك ترين رستوران هاي هندي در تهران دهلي دربار است. در محيط اين مكان از اِلمان هاي هندي به خوبي بهره برده شده است. نظير بودا و ساري. موسيقي زنده جزء لاينفك اين رستوران است و مي‌توانيد در محيطي آرام از خوردن يك غذاي هندي خوشمزه و اصيل لذت ببريد. فضاي VIP با ظرفيت ۶۰ نفر دارد. بهترين غذاهاي آن ماهي مخصوص، كشميري كباب، ماهي تيكه، برياني گوشت گوسفند، ميگو پاكورا، روغن جوش و ماتن ساكوالاست. نان‌هاي خوشمزه اين رستوران هم عالي هستند پاپادام و برانا بيجابي را هم از دست ندهيد.
منوي رستوران دهلي دربار بسيار متنوع است هرچند قيمت هايش كمي بالاست ولي به لذت غذاهاي خوشمزه اش مي‌ارزد.
آدرس رستوران دهلي دربار: پاسداران، بالاتر از برج سفيد، نبش بوستان هفتم، جنب موسسه ثامن الائمه، رستوران دهلي دربار

۶. رستوران هندي مالاسا

رستوران ماسالا

از جنوب تا شمال هند كه برويد هر ايالت و منطقه غذاهاي خاص خودشان را دارند. رستوران ماسالا گلچيني از اين غذاهاي خوشمزه را در منوي خودش فراهم كرده و انواع برياني‌ها و جوجه تندوري، مرغ تيكا، انواع نان هاي خوشمزه هندي مثل پراتا و روتي وَ غذاهاي ملي هند را سرو مي‌كند. كيفيت غذاهايش مثال زندني است و  شب‌هايش شما را ياد شب‌هاي بنبئي مي‌اندازد.
منوي رستوران ماسالا قيمت هاي مناسبي دارد و پرداخت حق سرويس آن اجباري نيست.
آدرس رستوران ماسالا: نبش گلستان يكم، پاساژ پريس سنتر، طبقه سوم

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: تهرانگردي، سفر، گردشگري، مجله دلتا،
موضوع:
[ ۲۸ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۵۶:۴۸ ] [ مجله گردشگري دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی