مجله دلتا
گردشگري
برخي بندگان خدا فقط مي‌خواهند كمي دوز آدرنالين خونشان را بالا ببرند. آن ها به تفريحاتي كه بسيار هيجان انگيز است مي پردازند و كلي لذت مي برند...
آدرنالين

آدم‌ هاي هيجان‌ طلب را مي‌شناسيد؟ همان‌ ها كه به نام معتادان آدرنالين شناخته مي‌شوند. آن‌هايي كه يك‌ هو تصميم مي‌گيرند لب بام يك آسمان‌ خراش روي دستان‌ شان راه بروند! يا از ارتفاع ۶۰ متري فقط با اتكا به يك بند پايين بپرند؟ و يا نه براي آفرود به كوير بروند و چه و چه و چه؟! در مجله دلتا به فكر آن ها هم بوده‌ايم. با مجلهه گردشگري مان تفريحاتي را گشته ايم تا به شما نشان دهيم چه كارهاي هيجان انگيزي وجود دارد كه مي‌توان با آن ها آدرنالين خون را بالا برد و با كلي دست و جيغ و هورا، روح را سر ذوق آورد. با ما بمانيد.

سلفي براي معتادان به آدرنالين

آدم‌هايي كه به عمق جنگل‌ هاي خطرناك مي‌زنند يا دره‌ هاي عميق را مي‌نوردند، بيس جامپينگ مي كنند، اصلاً انگار با ترس عجين هستند. دلشان مي‌رود كه مثلاً از روي كوه آلپ با چتر بپرند پايين. يا بين دو آسمان خراش بند ببندند و روي آن راه بروند. گويا انگار آرامش بخش ترين لحظات زندگي شان را آنجا مي‌گذرانند.

تعجب نكنيد، اين بندگان خدا فقط مي‌خواهند كمي دوز آدرنالين خونشان را بالا ببرند. وه! چه خوب كه در تهران خودمان، همين زير گوشمان تفريحات هيجان‌ انگيزي هم براي آنان در نظر گرفته‌ شده. اصلاً بياييد ما هم همراه صفحه گردشگري مجله دلتا، يك پرس آدرنالين نوش جان كنيم.

لب آسمان خراش براي آدرنالين waker

 كارتينگ

روزي روزگاري چند خلبان قديمي نشستند و از وسايل كنار دستشان يك ماشين ساده و كوچك ساختند. تازه با هم رقابت هم كردند. اما اين ماشين‌هاي كوچك از بين مردم و عاشقان سرعت نرفتند كه نرفتند. اين‌گونه بود كه ورزش هيجان‌ انگيز كارتنيگ را به وجود آوردند. راستي مي‌دانستيد مايكل شوماخر هم از كارتينگ شروع كرد؟

چطور برويم؟ تهران، ضلع شرقي استاديوم آزادي، جنب پاركينگ شماره ۱۳.

پيشنهاد مطالعه: براي اينكه همه پيست هاي كارتينگ تهران را بشناسيد مي‌توانيد به مطلب “پيست هاي كارتينگ تهران كجاست” مراجعه كنيد و براي شناخت بيشتر اين ورزش هيجان انگيز مطلب “كارتينگ چيست” را در مجله دلتا مطالعه كنيد.

كارتينگ هيجان انگيز آدرنالين

آدرنالين و زيپ لاين

هيجان‌ طلب‌ها در اين ورزش خود را به يك قرقره مي‌بندند و روي يك سيم بكسل كه بالاي دره اي، جنگلي، كوهي و يا ساختمان بلندي بسته شده، رها مي‌كنند تا بعد از طي مسير به آن‌ طرف و به مقصد برسند. سرعت اين سُر خوردن اصلاً كم نيست و ارتفاع اين سيم هاي بسته شده هم مطلقاً كوتاه نيست. شكل حرفه‌ اي و بي‌ نظير سِرو آدرنالين در تهران! روي رود دره ولنجك. (توچال)

چطور برويم؟ مجموعه تله كابين توچال، مسير تندرستي.

پيشنهاد مطالعه: مي‌توانيد همه چيز را راجع به زيپ لاين در مطلب ” زيپ لاين چيست ؟ كجا بازي كنيم ؟” مطالعه كنيد

زيپ لاين و بالابردن آدرنالين

جت اسكي

فكر مي‌كنيد آدرنالين طلب‌ ها از ورزشي مانند جت اسكي غافل مانده‎اند؟ خير؛ كافي است يك روز به فشافويه برويد. به كوير جنوبي تهران. درياچه مصنوعي فشافويه. حالا روي جت اسكي‌ ها بنشينيد و گازش را بگيريد تا لذت هيجانِ معتادان آدرنالين تهران را درك كنيد. فكرش را بكنيد، اينجا روزانه تا ۳۰۰ مراجعه‌كننده دارد. البته جت اسكي درياچه چيتگر هم شايد بتواند هيجان خونتان را بالا ببرد.

چطور برويم؟ نرسيده به فرودگاه امام، كيلومتر ۱۸ اتوبان تهران-قم، درياچه فشافويه.

جت اسكي و بالا بردن آدرنالين

سورتمه

نفستان را در سينه حبس كنيد، بعد روي اين سورتمه‌ ها بنشينيد. سورتمه تهران جايي است كه از بالا مي‌توانيد همه شهر را زير پايتان ببينيد. البته اگر هيجان سرعت بيش‌ ازحد اين اجازه را بدهد. يك ريل غير مستقيم و پيچ‌ در پيچ با خم و قوس‌ ها، سربالايي و سرپاييني‌ هاي مختلف در ارتفاعات تهران وسيله نقليه شمااست.

چطوربرويم؟ خيابان دربند، انتهاي خيابان اسداللهي، پارك گلاب دره، سورتمه تهران.

پيشنهاد مطالعه: همه چيز را در مورد سورتمه و بالاخص سورتمه هيجان انگيز تهران مي‌توانيد در مطلب “سورتمه چيست ؟ سورتمه تهران كجاست؟” مطالعه كنيد.

سورتمه تهران و هيجان

 سرسره لوپ

فكر ضربان قلبتان باشيد كه چطور در سينه‌ تان خواهد زد اگر در يك اتاقك روي دريچه‌اي ايستاده باشيد كه  هر لحظه ممكن است باز شود و شما سقوط كنيد! آن‌ هم در يك سرسره طولاني با سرعتي برابر با ۱۱ متر بر ثانيه. اين ديگر چه جور آب‌ بازي كردن است؟ آنقدر هيجان دارد كه آن لحظه كه رها مي‌شويد را هيچگاه تا آخر عمر از ياد نخواهيد برد.

چطور برويم؟ كيلومتر ۲۳ اتوبان تهران- كرج، خروجي گرم‌دره، دهكده آبي پارس.

سرسره لوپ

آفرود سواري و فوران آدرنالين

آفرود سبكي از رانندگي است. معتادان آدرنالين در اين ورزش اصلا و ابدا كم نيستند. در مسير هاي سخت با پستي و بلندي هاي شديد رانندگي كرده و كلي روحشان را سر ذوق مي آورند. مطمئنم آنقدر جيغ مي كشند و لذت مي برند كه بايد صدايشان را هنگام پاشيدن شن هاي كوير به اين سو و آنسو ضبط كرد.

آفرود (OFF ROAD) در انگليسي يعني  خارج از جاده. به سواري هايي اتلاق مي‌شود كه مي‌توانند مسيرهايي را بپيمايند كه جاده ندارند. مثل بيابان، مثل جنگل، مثل شن هاي صحرا و… در اصطلاح به آن ها خودرو هاي بيابان گرد هم مي‌گويند.

در همه جاي ايران با توجه به تنوع طبيعت و آب و هواي متغيير در فصول مختلف، زمينه مناسبي براي گذراندان زماني خوش با اين تفريح براي علاقه مندان فراهم است.

چطور برويم؟ به پيشنهاد مطالعه مراجه كنيد و هرجا كه دوست داشتيد آفرود سواري كنيد.

پيشنهاد مطالعه: به شدت پيشنهاد مي‌شود كه براي اطلاعات بيشتر راجع به آفرود سواري، مطلب “آفرود چيست ؟ كجا سواري كنيم؟” را مطالعه كنيد.

آفرود سواري و ترشح آدرنالين

آدرنالين محض در بگ جامپينگ

خوب آماده ايد؟ اين ديگر يكي از آن ورزش هايي است كه در آن ترشح آدرنالين معنا ندارد بلكه بايد بگوييم در اين تفريح شما با فووران آدرنالين مواجه هستيد. اينجا شما نه بند داريد، نه چتر داريد، نه به قرقره بسته شديد و نه هيچ چيز ديگر. شما از بالاي ارتفاعي نه چندان كم بايد در يك تشك پر از هوا فرود بياييد!  بپريد تو هوا، جيغ بكشيد و بوم! روي  تشك پر باد پخش زمين شويد.

چطور برويم؟ مجموعه تفريحي توچال، اولين باشگاه بگ جامپ در ايران

پيشنهاد مطالعه: براي آنكه راجع به بگ جامپينگ و مكان هاي اين تفريح بدانيد مطلب “بگ جامپينگ، بپر تو هوا و جيغ بكش، بوم!” را مطالعه كنيد.

بگ جامپينگ در ايران

پاراگلايدر

پاراگلايدر وسليه‌ اي براي پرواز است. شايد بتوان آن را نو ظهور ناميد. در اواخر دهه‌ ۸۰ اختراع شده و ساده‌ ترين وسيله‌ اي است كه براي پرواز به دست بشر  ساخته شده است. تقريباً با چتري پرواز مي‌كند كه بيشتر يك بادپر است تا وسيله اي براي سقوط. خلبانِ آن مي‌دود و اين بادپر را از پي خود مي‌كشد و به اهتزاز در مي‌آورد.

معتادان به آدرنالين دسته جدا نشدي اين ورزش هستند و اصلاً نمي شود كه نمي شود بدون جيغ و ويغ و سرو صدا همانجا نشست و از مناظر لذت برد.

چطور برويم؟ باز هم مجموعه تفريحي توچال. البته براي آنكه از همه سايت هاي پرواز پاراگلايدر مطلع شويد به پيشنهاد مطالعه مراجعه كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۵ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۵۳:۵۱ ] [ مجله گردشگري دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی