مجله دلتا
گردشگري

هتل توچال تهران، 2 طبقه و در مجموع ۳۰ واحد اقامتي متنوع دارد كه به بهترين شكل با دكوراسيوني زيبا مبله شده اند. مجهز به امكانات اقامتي مناسب است و يك رستوران عالي، لابي با منظره اي رو به پيست، امكانات ورزشي تفريحي و... هم دارد.

هتل توچال

در ارتفاع ۳۵۴۵ متري از سطح دريا  در انتهاي خيابان ولنجك هتل ۳ ستاره اي بنا شده كه نام قله اي را بر آن نهادند كه در همان نزديكي‌است. قله توچال. در پيست اسكي قرار گرفته كه آن هم به همين نام است. تله كابيني كنارش براي تردد به ايستگاه هاي دامنه كوه وجود دارد كه آن نيز با همين نام خوانده مي شود؛ و در نهايت آنجا تفرجگاهي عمومي و بسيار دل انگيز است كه باز هم، به همين نام. هتل توچال از اين لحاظ كه مرتفع‌ ترين هتل كوهستاني كشور از سطح دريا است، بي‌نظير است. در صفحه هتل هاي مجله دلتا به اين هتل زيباي نشسته در برف، هتل توچال خانه سفيد برفي، سر مي‌زنيم تا هم از امكاناتش مطلع شويم هم گشتي در تفرجگاه توچال زده باشيم.

هتل و پيست اسكي توچال

هتل توچال خانه سفيد برفي

خانه سفيد برفي به قول بعضي ها شايد يك عبارت من در آوردي باشد اما براي هتلي بس زيبا و سراسر چوب كه اگر در زمستان براي اقامت به آنجا برويد، نه تنها چهار گوشه اش را برف گرفته، بلكه تا كمرش نيز بالا آمده، بسيار هم برازنده است. از دور كه به هتل توچال نگاه كنيد مانند خانه هاي انيميشن هاي والت ديزني است، با آن سقف شيرواني اش و پنجره هاي چهار گوش كه نمي تواني براي اقامت در آنجا بروي اما بدون هيچ عكسي از آن باز گردي.

خانه سفيد برفي

هتل توچال تهران

هتل توچال در سال ۱۳۸۰و در زميني به وسعت ۲۴۳۰ متر مربع ساخته شد. ۲ طبقه و در مجموع ۳۰ واحد اقامتي متنوع دارد كه به بهترين شكل با دكوراسيوني زيبا مبله شده‌اند. همچنين مجهز به امكانات اقامتي مناسب است و يك رستوران عالي، لابي با منظره اي رو به پيست، امكانات ورزشي تفريحي نظير پينگ پنگ، بيليارد و سيستم نمايش فيلم داخلي هم دارد.

واحد اقامتي آن در طبقات اول و دوم پراكنده شده اند و دسترسي آسان اين مجموعه به پيست اسكي توچال، موجب افزايش محبوبيت اين هتل در بين مهمانان شده، هتل سه ستاره اي كه امكانات رفاهي در واحدهاي اقامتي و از پرسنل حرفه اي خوبي برخوردار است. اينترنت، روم سرويس، لابي زيبا، كافي‌شاپ، بليت رايگان تله كابين توچال و … از ديگر امكانات آن است.

امكانات هتل پيست اسكي

اقامت در هتل توچال

هتل سه ستاره توچال امكانات رفاهي عالي دارد و منظره اي زيبا در پيست اسكي توچال كه بيشتر ماه هاي سال پوشيده از برف است و همواره ميزبان گردشگران از سراسر ايران است، بنا براين وجود اين هتل بي نظير در اين نقطه مي تواند يك امتياز منحصر به فرد هم براي پيست و هم براي گردشگران و در نهايت براي مجموعه تفريحي توچال باشد.

به دليل قرار گرفتن هتل توچال در منطقه كوهستاني و الزام به استفاده از تله كابين جهت رفت و آمد، شرايط خاصي براي اقامت در اين هتل وجود دارد. افراد زير ۷ سال و بالاي ۵۵ سال پذيرش نمي‌گردند. و شما براي اقامت بايد قبل از ساعت ۱۱ صبح با شناسنامه و مدارك مورد نياز به ايستگاه اول تله كابين و دفتر رزرواسيون مراجعه كنيد، در غير اين صورت به دليل عدم تردد تله كابين به هتل نخواهيد رسيد. به دليل فشار هواي زياد در ارتفاعات مسافراني كه بيماري‌ هايي مانند بيماري قلبي عروقي، تنفسي و فشار خون داشته باشند، همچنين معلولين جسمي و بانوان باردار در اين هتل پذيرش نمي‌شوند.

پيشنهاد مطالعه: براي آشنايي بيشتر با تله كابين توچال مي‌توانيد مطلب “تله كابين توچال ، تفريح در دل زمستان” را در همين مجله مطالعه نماييد.

اقامت در هتل سه ستاره

امكانات هتل توچال

هتل توچال تهران همه امكاناتي را كه يك هتل سه ستاره بايد داشته باشد دارد. بيشتر مصالح به كار رفته در اين هتل از چوب و سنگ است. اتاق ها معمولاً پنجره هايي رو به طبيعت زيباي كوهستان برف گرفته دارند و چيدمان آن ها هم درست شبيه خانه هايي در كشور هاي سرد سير است.

سيستم گرمايشي و سرمايشي آن جواب گوي كل مجموعه بوده و توانايي گرم نگه داشتن هتل را در سرماي چندين درجه زير سفر نيز دارد. رستوران و كافي شاپ اين هتل معمولاً پر تردد است و شاگردان كلاس هاي اسكي معمولاً بِرِك هاي خود را در اين قسمت مي‌گذرانند. بنابر اين از لحاظ خدمات و سرويس پذيرايي مفصل و ترو تازه، خيالتان كاملاً راحت باشد.

آن دسته از كوهنوردان و كوه پيمايان كه علاقمند كمپ زني در كوهستان برفي هستند اين نقطه را براي اقامت اول خود انتخاب مي‌كنند. همچنين عكاساني كه براي گرفتن مناظر طبيعي برف و زيبايي هاي مكان هاي سردسير دنبال شكار ابرهاي دم صبح هستند معمولاً مسافران پر و پا قرص اين هتل هستند، اسكي بازان و ورزشكاران هم كه جاي خود دارند.

تصاوير برفي ديدني قله

قانون كنسلي هتل

قوانين كنسلي در همه هتل ها بسته به شرايط و زمان لغو رزرو، كاملاً متفاوت است. در نتيجه شرايط و مبلغ جريمه در همان زمان كنسلي اعلام و از مبلغ واريزي كسر خواهد شد. مابقي پرداختي مسافر نيز، به حساب وي واريز خواهد گشت.

قوانين هتل توچال

اين قوانين مستقيم در سايت رزرو اقامت در هتل توچال نوشته شده و خوب است قبل از مراجعه اين بخش را حتماً مطالعه كنيد. همچنين پذيرش مهمان منوط بر چك پزشكي و تاييديه پزشك هتل است.

  • مهمانان عزيز جهت عزيمت به هتل مي بايست بين ساعت ۸:۰۰ صبح الي ۱۲:۰۰ ظهر (به علت وابسته بودن به خطوط تله كابين) در دفتر رزرواسيون در ايستگاه اول حضور يابند.
  • شرط محرميت براي اقامت در هر اتاق الزامي است.
  • پذيرش خانم تنها، فقط با ارائه مدارك شناسايي معتبر امكان پذير است.
  • پذيرش با صيغه نامه معتبر و مهر برجسته امكان پذير است.
  • افراد زير ۷ سال و بالاي ۵۵ سال نمي توانند در هتل اقامت داشته باشند.
  • هتل از پذيرش بانوان باردار و بيماران قلبي و عروقي، ريوي ، فشارخون ، ديابت و معلوليت هاي جسمي معذور است.
  • قيمت كل با احتساب بليط رفت و برگشت تله كابين و صبحانه و ماليات بر ارزش افزوده محاسبه مي گردد.
  • همراه داشتن مدارك شناسايي معتبر (شناسنامه براي زوجين) براي خود و همراهان هنگام ورود به هتل الزامي است.
  • از مهمانان عزيز خواهشمند است، قبل و بعد از قطعي شدن رزرو خود از وضعيت جاده از طريق راهداري يا هتل مطلع شويد.
  • مهمانان هتل توچال با همراه داشتن واچر هتل مي‌توانند بدون انتظار در صف و بدون پرداخت هزينه از تله كابين استفاده نمايند.
امتیاز:
بازدید:
برچسب: هتل، مجله دلتا،
موضوع:
[ ۱۵ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۹:۰۱ ] [ مجله گردشگري دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی