مجله دلتا
گردشگري
اين شهر بازي در كنار جاذبه ‌هاي مدرن ديگري مانند مجتمع تجاري سيتي سنتر واقع شده و شما پس از كلي تفريح و شادي مي‌توانيد سري هم به اين مكان جادويي براي خريد و گشت و گذار بزنيد.
شهر روياها اصفهان

شهربازي مجهزي در اصفهان است كه آن را بزرگ‌ ترين شهربازي خاورميانه مي‌دانند، به نام دريم‌ لند يا شهر روياها اصفهان كه يكي از مكان هاي تفريحي ساخته شده در ۱۷۰ هزار متر مربع است. شهر واژگون، دنياي زير آب، سفر به فضا، سالن بازي‌ هاي كامپيوتري و سالن جلوه‌ هاي ويژه فقط بخشي از تفريحاتي‌است كه مي‌توانيد در آنجا به سراغش برويد. ما هم در مجله گردشگري مان امروز مي‌خواهيم سري به اين شهر روياها بزنيم. با مجله دلتا همراه شويد.

شهر بازي كجاست؟

شهربازي را نمي‌توان در يك جمله توصيف كرد. فقط مي‌شود توضيح داد كه شهر بازي كجاست. مكاني‌است كه مي‌تواند نه تنها جايي براي شادي كودكان باشد، بلكه جايي براي لذت جوانان و بزرگسالان بوده و هزاران لحظه خاطره خوش را برايشان به وجود مي‌آورد. مي‌توان چند ساعتي را فارغ از مشكلات و دغدغه ها در خنده و شادي بچه ها غرق شد و لبخند زد؛ لذت بازي هاي بچه‌گي را بار ديگر تجربه كرد و به تفريحات هيجان انگيز پرداخت.

شهر بازي كجاست ؟

حالا فكرش را بكنيد اين شهر بازي كه توضيحش داديم، يك شهر بين المللي مجهز به انواع ماشين هاي مكانيكي براي ايجاد اين سُرور باشد، و اتفاقاً در سفر باشيد و اين نقطه يكي از مقاصد گردشگري كه مي خواهيد به آن سر بزنيد. شگفت انگيز است نه؟

شهربازي شهر روياها

شهر روياها در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. با وسايلي كاملاً مدرن و استاندارد كه نظيرش را شايد در كمتر كشوري در خاورميانه ديده باشيد. شهر روياها اصفهان نخستين شهربازي كشور در كلاس بين‌المللي است، نزديك به ۹۰ جاذبه متنوع براي سرگرمي دارد و ممكن است زماني كه به آنجا سر مي‌زنيد حتي يك روز كامل شما را هم پر كند. نگران هم نباشيد كه بخواهيد خيلي در صف بليط و بازي ها منتظر بمانيد، چرا كه ظرفيت پذيرش آن، روزانه ۶۰۰ نفر است.

شهر بازي اصفهان

اين شهر بازي در كنار  جاذبه ‌هاي مدرن ديگري مانند مجتمع تجاري سيتي سنتر واقع شده و شما پس از كلي تفريح و شادي مي‌توانيد سري هم به اين مكان جادويي براي خريد و گشت و گذار بزنيد.

امكانات تفريحي شهر روياها اصفهان

اين شهر بازي در دو قسمت ساخته شده، اول بخش روباز آن است با وسايلي هيجان انگيز و دوم بخش سر پوشيده كه هر كدام بازي هاي مخصوص به خود را دارد.

بخش روباز شهر روياها اصفهان

يازده بازي مختلف براي كودكان و بزرگسالان در بخش روباز قرار دارند. شامل:

  • كاروسل (وسيله‌اي مخصوص كودكان كه صندلي‌هاي آن شبيه به اسب طراحي شده است و با بالا و پايين شدن حول يك محور مي‌چرخند)
  • ترن هوايي بزرگ
  • ترن هوايي كوچك
  • رالي كودك
  • موتور فضايي
  •  قورباغه
  •  تاب چرخان
  •  تاب چرخان بزرگ
  •  كرم كوچولو
  •  بازوي چرخان
  •  زنبور كوچولو

زنبور كوچولو شهر بازي اصفهان

بخش سرپوشيده

اين بخش نيز از پنج قسمت مختلف تشكيل شده و زماني كه شما وارد هركدام از آن ها بشويد گويي وارد يك فضاي سينمايي شده‌ايد. اين تجربه اي‌است كه فقط از يك شهر بازي بين المللي مي‌توان انتظار داشت، شامل:

  • سالن بازي‌هاي كامپيوتري
  •  سالن جلوه‌هاي ويژه
  •  سفر  به فضا
  •  دنياي زير آب
  • شهر واژگون

خوب است كمي راجع به بخش سر پوشيده شهر روياها بدانيد.

  • سالن بازي‌هاي كامپيوتري

    اين سالن داراي ۷۰ دستگاه براي بازي‌ هاي كامپيوتري‌ است. هشت قسمت دارد و در ژانرهاي مختلف از جمله ورزشي، هيجاني، ماجراجويي، و… كه ظرفيت آن‌ ها در مجموع ۱۰۰ نفر است مي توان به تفريح پرداخت.

سالن بازي هاي كامپيوتري

  • سالن‌ جلوه‌هاي ويژه

    فضاي اين سالن حدود ۲۲۱۸ متر مربع و ظرفيت آن ۶۰۰ نفر است و به شكل يك استوديو در دو بخش پيش‌ نمايش وَ نمايش اصلي طراحي شده. شما ابتدا وارد اتاق پيش‌ نمايش مي‌شويد و از چند نفر خواسته مي‌شود تا براي خلق ترفند هاي سينمايي به بازيگران كمك كنند.
    پس از آن، نمايش فيلم در بخش نمايش اصلي در ژانرهاي مختلف مصري، غربي، قلعه‌‌ هاي باستاني و شهر هاي مدرن آغاز مي‌شود و افراد داوطلب با استفاده از تكنيك‌ هاي جلوه‌ هاي ويژه مانند پرده سبز، تصاوير مصنوعي و ساير تكنيك‌ها، در صحنه‌هاي جنگي و هيجاني به ايفاي نقش ‌مي‌پردازند. چه هيجان انگيز!
    تركيب اين جلوه‌ هاي ويژه با صحنه‌ هاي واقعي، باعث مي‌شود تماشاگران براي ۳۰ دقيقه نمايش هاي فوق‌ العاده جذابي را تماشا كنند. به علاوه اينكه ظرفيت سالن اصلي نمايش هم ۳۰۰ نفر است.

سالن جلوه هاي ويژه

  • سفر به فضا

    پنج كابين با ظرفيت هر كدام ۲۰ نفر در اين بخش قرار گرفته است. بازديد كنندگان با نشستن در هر يك از اين كابين‌ ها، سفر مجازي به فضا را تجربه مي‌كنند.
    كابين‌ ها به سمت چپ و راست، بالا و پايين حركت مي‌كنند و تجربه جالبي براي مسافران خود به وجود مي‌آورند. حتي در حين حركت ممكن است با اجرام آسماني هم برخورد كنند. مدت زمان سفر هيجان‌ انگيزتان، ۶ دقيقه و بيست ثانيه است.

  • دنياي زير آب شهر روياها اصفهان

    در هر سانس يك ساعته ۳۰۸ نفر مي‌توانند به سالن دنياي زير آب مراجعه كنند. در اين بخش شما وارد دنياي شگفت‌ انگيز زير آب مي‌شويد و با استفاده از فناوري سينماي چهار بعدي، افكت‌ هاي آب و باد و افكت‌ هاي حركتي و همچنين دو ربات جالب (ميگو و خرچنگ)، تجربه هيجان‌انگيزي از دنياي زير آب در قالب يك فيلم سينمايي را خواهيد داشت.

  • شهر واژگون شهر روياها اصفهان

    هيجان‌ انگيزترين بخش شهر روياها همينجااست و در هر سانس ظرفيت ۴۰ نفر را دارد؛ پنج واگن در خط و پنج واگن براي رزرو كه ظرفيت هر يك از آن‌ ها هشت نفر است. در آن شما وارد دنياي خطرناك داينا سورها مي‌شويد و به نوعي با آن‌ها مبارزه مي‌‌كنيد. واگن‌ ها يك فضاي چهار بعدي را طي كرده و بازديد كنندگان در طول مسير ۱۹ افكت مختلف را تجربه مي‌كنند.

شهر واژگون

ساير امكانات شهر روياها اصفهان

۵۴ تفنگ آب‌‌پاش و چندين پمپ خودكار آب در يك ساختمان دو طبقه نصب شده است و شما مي توانيد در يك فضاي شاد همراه با موسيقي، در يك مدت مشخص با هم بازي كرده و حسابي يكديگر را خيس كنيد!

همچنين يك ترن هوايي معلق هم در اين مجموعه وجود دارد، با كابين‌ هايي شبيه به واگن قطار و يك قايق در رودخانه‌اي مواج كه در مسير گردابي مي‌چرخد و بالا و پايين مي‌رود.

امكانات رفاهي

اين شهربازي از امكاناتي رفاهي خوبي هم برخوردار است. مانند كافي‌شاپ و رستوران، هتل چهار ستاره، سالن‌‌هاي ورزشي، رستوران گردان و استخر در فضايي به وسعت ۵۰ هزار متر مربع و…

قيمت بليط شهر روياها اصفهان

بازديدكنندگان به دو روش مي‌توانند هزينه استفاده از اين مجموعه را بپردازند. در روش اول ميزان پرداختي به ازاي هر فرد با قد بالاي ۱۴۰ سانتي‌ متر، و به ازاي هر فرد با قد بين ۱۱۰ تا ۱۳۰ سانتي‌متر كه قيمتي بين ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان دارد. افراد مي‌توانند در اين روش از تمام بازي‌ هاي مجموعه يك بار به‌صورت رايگان استفاده كنند.

در روش دوم ميزان پرداختي به ازاي هر  نفر و با شارژ اصفهان كارت است و پس از ورود به مجموعه، هزينه هر بازي از كارت كسر مي‌شود. هزينه استفاده از هر بازي متغير است.

قيمت بليط شهر روياها

ساعت كاري شهر روياها اصفهان

ساعات كار در فصل گرم ۱۷ تا ۲۴ (روزهاي تعطيل از ۸ تا ۱۳:۳۰ و از ۱۷ تا ۲۴) و در فصل سرد ۹ تا ۱۹ است.

آدرس: بزرگراه كمربندي شرق اصفهان، پس از روشن دشت، نرسيده به دانشگاه آزاد اسلامي واحد خوراسگان

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۵ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۱:۵۷ ] [ مجله گردشگري دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی