مجله دلتا
گردشگري
با اينكه اين هتل نزديك به اتوبان‌ هاي اصلي تهران است اما طوري طراحي شده كه مسافران از شلوغي و سر و صدا كاملاً به دور باشند. اما در عين حال امكان رفت و آمد به مركز شهر به راحتي براي ايشان ميسر است
هتل ارم تهران

امروز مي‌خواهيم در صفحه هتل هايمان به يكي از خاص ترين هتل هاي ۴ ستاره تهران سر بزنيم، هتل ارم تهران جايي كه در معرفي اش آمده: «بخش عمده درآمد اين مجموعه صرف نگهداري و تحصيل ايتام و امور خيريه مي گردد.» وابسته به سازمان اوقاف و امور خيريه كشور است و در يكي از نقاط خوش آب و هواي پايتخت و در تپه هاي عباس آباد واقع شده به مجموعه هاي فرهنگي كتابخانه ملي، باغ موزه دفاع مقدس، گنبد مقدس و پل طبيعت بسيار نزديك است و چشم انداز بي نظيري از شهر تهران دارد. با مجله دلتا همراه باشيد.

لابي و لابي لانژ هتل ارم

هتـل ارم تهران

هتل بزرگ ارم يك هتل ۴ ستاره، در شمال پايتخت واقع شده و از نظر موقعيت جغرافيايي بي‌نظير است. امري كه خودش براي يك هتل مزيت محسوب مي‌شود. به بزرگراه‌ ها و اتوبان‌ ها نزديك بوده و اين گزينه‌ باعث شده هتل ارم به يك هتل ايده آل براي مسافران تهران تبديل شود، چرا كه در محل تقاطع بزرگراه شهيد حقاني، شهيد همت و آيت الله مدرس قرارگرفته است.

با اينكه اين هتل نزديك به اتوبان‌ هاي اصلي تهران است اما طوري طراحي شده كه مسافران از شلوغي و سر و صدا كاملاً به دور باشند. در عين حال امكان رفت و آمد به مركز شهر به راحتي براي ايشان ميسر است، همين دسترسي آسان به مركز شهر، براي اقامت توريست هاي خارجي هم گزينه‌ اي خوب و يك پوئن مثبت براي هتل است.

نماي بيروني و دكوراسيون داخلي هتل، لابي، اتاق‌ ها، رستوران و همه و همه به قدري زيبا طراحي شده است كه تمام حواستان را به يك اقامت خوش جلب كرده و حتي شما ديگر اتوبان و فضاي بيروني و… را هم فراموش مي‌كنيد.

امكانات هتل ارم تهران

امكانات هتل ارم تهران

هتل بزرگ ارم امكانات بي نظيري هم دارد، كيفيت خوبي داشته و خدمات آن چشم گير است. اين هتل براي برگزاري مراسم رسمي و اداري سالن‌ هاي كنفرانس مجهزي دارد. تعداد ۲۱۶ اتاق و سوئيت درجه يك با لوازم لوكس و مجلل و كليه امكانات منحصر به فرد اقامتي دارد. ( ۶ سوئيت پرزيدنت / ۲۴ سوئيت امپريال / ۱۵ سوئيت يك خوابه / ۴ سوئيت ماه عسل / ۱۵ اتاق  كانكت و ۱۳۷ اتاق دبل )

سوئيت و اتاق VIP زمرد مجهز به لوازم لوكس و مجلل است و تراس هاي بزرگ با چشم انداز زيبا از شهر تهران دارد. داراي صندوق امانات شخصي، تلوزيون LCD كانال هاي ماهواره ايي، اينترنت پر سرعت رايگان، تلفن، مبلمان، ميني بار، خدمات ۲۴ ساعته و روم سرويس و… است.

اينترنت پر سرعت رايگان، روم سرويس، لاندري، تاكسي سرويس، گل‌فروشي، عكاسي، تالار هاي سرباز و سرپوشيده، امكانات رفاهي تفريحي، پياده روي در فضاي دنج و دلپذير، مجموعه ورزشي، استخر، سونا بخار و خشك، جكوزي، سالن بدنسازي، آتليه عكاسي و فيلمبرداري، سالن صبحانه خوري، گالري عقد، پاركينگ با ظرفيت ۶۰۰ خودرو،كارواش، رستوران و… بخشي از امكانات اين هتل است.

اتاق هاي هتل

رستـوران هتل ارم تهران

رستوران بام مهتاب هتل ارم در بين مسافران تهران كاملاً شناخته شده است. با ظرفيت ۱۲۰ نفر و چشم انداز و تزئيناتي زيبا. اين رستوران با سرو انواع غذاهاي ايراني و فرنگي از ميهمانان پذيرايي مي‌كند. با نماي شيشه‌ اي و چشم انداز كوه هاي شمال و نماي وسيعي از شهر تهران، طراحي مدرن و نورپردازي ويژه كه اين رستوران را ديدني تر كرده است.

رستوراني ديگر هم در اين هتل وجود دارد. رستوران سنتي تهران كلاس كه در فضاي باز به سرو انواع غذاي سنتي مي‌پردازد. تخت ها و پشتي هايي كه در اين مكان قرارا داده شده شما را به فضاي دنج غذاخوري هاي قديم مي‌برد.

چايخانه زوفا از سويي با فضايي دلنشين، كافي شاپ با ظرفيت ۶۰ نفر، تالار فيروزه با ظرفيت ۴۵۰ نفر، سالن همايش هاي بين المللي هتل بزرگ ارم با ظرفيت ۵۰۰ نفر، سالن همايش و كنفرانس نگين با ظرفيت ۱۸۰ نفر و … مجموعه اي‌است كه براي پذيرايي از مسافران در هتل بزرگ ارم تهران بهترين خدمات را ارائه مي‌دهند.

رستوران هتل ارم

قوانين هتل ارم تهران

  • كودكان زير ۵سال رايگان مي‌باشند.
  • سرويس اضافه به صورت تشك مي‌باشد.
  • پذيرش خانم تنها و عقدنامه موقت با مهر برجسته دادگستري بلامانع مي‌باشد.
  • اعلام كنسلي كمتر از ۴۸ ساعت ،۵۰% مبلغ رزرو و كمتر از ۲۴ ساعت ۱۰۰%كل رزرو كسر مي‌گردد.

آدرس هتل بزرگ ارم تهران: ميدان ونك – بزرگراه شهيد حقاني بعد از كتابخانه ملي – جنب روگذر شهيد همت غرب هتل بزرگ ارم

امتیاز:
بازدید:
برچسب: هتل، مجله دلتا،
موضوع:
[ ۱۰ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۳۶:۵۹ ] [ مجله گردشگري دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی