مجله دلتا
گردشگري
تمام شعب مجموعه هتل هاي اسپيناس با زيبايي هاي خيره كننده و امكانات منحصر به فرد تمام آنچه را يك مسافر و گردشگر از اقامت انتظار داشته باشد برآورده مي كند، رستوران ها و سالن هاي متعددي دارند و اتاق هايشان مجلل است.
مجموعه هتل هاي اسپيناس

امروز در صفحه معرفي هتل مجله مان درباره مجموعه هتل هاي اسپيناس با شما سخن مي‌گوييم. اولين هتل اين مجموعه در سال ١٣٨٠ در  استان گيلان و شهر آستارا افتتاح شد. پس از آن دو شعبه ديگر آن در تهران داير شد كه همه امكانات رفاهي و اقامتي كه شما از يك هتل انتظار داريد را برايتان فراهم كرده است. راجع به هتل مجلل اسپيناس پالاس هم از همين مجموعه در مجله مان به طور مفصل نوشتيم. با مجله دلتا همراه باشيد تا سري به شعب مختلف اين مجموعه بزنيم.

مجموعه هتل هاي اسپيناس

شكوه هنر و معماري ايراني را در كنار امكانات اقامتي درجه يك  مجموعه هتل هاي اسپيناس مي‌توانيد به وضوح ببينيد. ادب و نزاكت و برخورد مثال زدني كارمندان شعب مختلف اسپيناس زبانزد است و همكاري هاي مداوم صاحبان هتل ها در رشد و گسترش اين مجموعه نقش مهمي را ايفا كرده است.

گذشته از امكانات رفاهي مجموعه هتل هاي اسپيناس و امكانات اقامتي بي نظير آن ها، مجموعه هاي تفريحي بي نظيري مانند مجموعه هاي آبي، استخر، مجموعه هاي سلامت، كارديو، ماساژ و… را براي مسافران فراهم كرده است. علاوه بر اين رستوران ها و سالن هاي مجلل هر يك از اين هتل ها مي‌توانند پذيراي جشن ها و ميهماني هاي شما باشند.
هتل اسپيناس پالاس تهران

  • هتل اسپيناس پالاس تهران

    هتل اسپيناس پالاس در منطقه شمالي تهران واقع شده و خدماتي لوكس و عالي را به مسافران و گردشگران داخلي و خارجي ارائه مي‌دهد. در شب مانند جواهري مي‌درخشد و در طراحي آن از اِلِمان هاي معماري معاصر استفاده شده و از تزئينات حيرت انگيز گذشته نيز متاثر است.
    خوب است بدانيد اين هتل به نام لوكس ترين و گران ترين هتل تهران شناخته مي‌شود و در هر نقطه اي از مناطق شمال غربي پايتخت باشيد مي‌توانيد اين هتل را ببينيد. همانطور هم كه گفتيم آنقدر با شكوه است كه لقب كاخ را به آن داده اند.
    هتل اسپيناس پالاس
    اين هتل ۵ ستاره يك لابي باشكوه دارد، داراي فضاهاي عمومي شگرف و اتاق هاي مجهز و استاندارد است و به پاسخگويي مناسب و نحوه برخورد پرسنل خود، بين همه مسافران شناخته مي شود. اين ويژگي ها سبب شده همه مهمانان اقامت راحت و دلچسبي را در اين هتل تجربه كنند و براي سفر بعدي هم اين مكان را در نظر داشته باشند.
    هتل اسپيناس پالاس ۱۵ سالن اجتماعات دارد كه يكي از مهمترين آن ها سالن كنسرت رويال هال است. با ظرفيت ۲۵۰۰ نفر، كه بزرگ‌ ترين سالن تخصصي كنسرت كشور است. در طبقه همكف هتل قرار گرفته و ويژگي‌ هاي ساختاري و زيبايي‌ هاي بصري‌اش هم بسيار چشم نواز است.
    آدرس:سعادت آباد، ميدان بهرود، خيابان عابدي، خيابان ۳۳، شماره ۲۱، هتل اسپيناس پالاس
    هتل اسپيناس پالاس

  • هتل اسپيناس خليج فارس تهران

    در مركز تهران در قسمتي از خاطره انگيز ترين آن، بلوار كشاورز، هتل اسپيناس خليج فارس از مجموعه هتل هاي اسپيناس قرار دارد. بسيار لوكس و مدرن است و امكانات رفاهي، تفريحي و ورزشي آن مثال زدني‌است. رستوران هاي آن فرانسوي، تايلندي و مديترانه‌اي به همراه رستوراني سنتي است كه از معماري يزد الهام گرفته و مجموعه بدن‌ سازي و ماساژ آن بسيار پيشرفته است.
    هتل اسپيناس خليج فارس به پارك لاله و موزه‌ي هنرهاي معاصر، موزه‌ي فرش، ميدان وليعصر و مركزهاي خريدش، خيابان‌هاي كريم‌خان و انقلاب و كتاب‌ فروشي‌ ها و كافه‌ ها بسيار نزديك است و مي توانيد در يك عصر زمستانه عالي به پياده روي برويد و قدم زنان از ديدني هاي پايتخت لذت ببريد.
    تلفيق عناصر معماري مدرن را در اتاق هاي اين مجموعه خواهيد ديد. سوئيت هاي دلباز و با چيدمان عالي و روم سرويس ۲۴ ساعته دارد و همچنين اينكه اتاق جلساتش مي تواند يك محيط لاكچري براي ميز گردها و همايش هاي شما باشد.
    آدرس:ميدان وليعصر، بلوار كشاورز، شماره ۱۲۶،هتل اسپيناس خليج فارس
    هتل اسپيناس خليج فارس

  • هتل اسپيناس آستارا

    همين كه شما مي‌دانيد به يك هتل منحصر به فرد در آستارا مي‌رويد، خودش خارق العاده است. چه رسد به اينكه بخواهيد به يكي از مجموعه هتل هاي اسپيناس هم برويد. آن هم در يك منطقه بي نظير با چشم انداز هايي ژرف.
    هتل اسپيناس آستارا حدود ۱۱۶ اتاق و سوئيت دارد. مركز سلامتي، رستوران هاي مدرن، سالن كنفرانس، اتاق بيليارد، زمين تنيس و… دارد و در نزديكي تالاب استيل واقع شده.
    هتل اسپيناس آستارا با امكانات و سرويس دهي هاي بي نظير به علاوه ادب و متانت تمامي پرسنل در همه بخش ها مي‌تواند تمام نياز هاي شما مسافر و گردشگر را بر آورده كند. اتاق هايش بسيار مدرن، شيك و ديدني است و با يك بار اقامت در اين هتل حتماً در سفر بعد هم هتل اسپيناس آستارا به عنوان ميزبان انتخاب خواهيد كرد.

    آدرس:هتل اسپيناسدر ۵ كيلومتري بندر آستارا و درجاده رشت-آستارا واقع شده است.

    هتل اسپيناس استارا

يك اتفاق شيرين

اگر به سايت مجموعه هتل هاي اسپيناس سر بزنيد خواهيد ديد كه در بخشي از آن آمده است كه در زمان اقامتتان در اين مجموعه هتل ها، خاطرات دل انگيز و لحظات فراموش نشدني خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد. مي‌توانيد عكس هايي را با عنوان “خاطره ي من” و هشتگ #اسپيناس يا #هتل_اسپيناس در صفحات مجازي منتشر كنيد تا لذت يك اقامت شيرين را در اين مجموعه به اشتراك بگذاريد.

هتل اسپيناس پالاس

امتیاز:
بازدید:
برچسب: هتل، مجله دلتا،
موضوع:
[ ۵ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۷:۲۶ ] [ مجله گردشگري دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی