مجله دلتا
گردشگري
پايتخت كشور اتريش شهر وين و نماد زندگي اروپايي است. با اينكه مكان هاي مدرني را در خود جاي داده اما نمي‌توان منكر بافت سنتي آن شد. تئاتر هاي خياباني، باله، اپرا، نمايش هاي موزيكال، نگارخانه ها و ...نتوانستند جلوه هاي سنتي اين شهر را از بين ببرند.
كشور اتريش

كشورهاي اروپايي معمولاً چشم انداز هاي بي نظيري از طبيعت را ارائه مي‌كنند. همه فصل هايشان عالي است و تابلو هايي از نقاشي هاي خالق زيبايي ها را مي‌توانيد در جاي جاي آن ببينيد. يكي از كشور هايي كه جاذبه هاي بسيار ديدني و مجذوب كننده دارد كشور اتريش است. مقاصد گردشگري ديدني اين كشور هم بسيار متنوع است، به يك نقطه توريستي تبديل شده و براي مسافرانش شگفت انگيز است. بسياري از تورهايي كه براي كريسمس برگزار شده اند هم، اتريش و چشم انداز ها و جاذبه هاي تاريخي اش را در سفر خود گنجانده اند.

در اين مطلب ازمجله گردشگري مان به كشور اتريش مي‌رويم تا تعدادي از جاذبه هايش كه در تورها قرار داده شده اند را برايتان بشماريم. با مجله دلتا همراه شويد.

جاهاي ديدني اتريش

جاهاي ديدني اتريش

كشور اتريش با آب و هواي كوهستاني و مناظر بي نظيري كه دارد مأواي گردشگران است. در كنار آن ها مكان هاي فرهنگي و موزه ها و نگارخانه هاي مدرن و معماري بسيار چشمگيري هم دارد كه در جاي جاي اين كشور پراكنده اند. كشور اتريش قطعاً يكي از مقاصد گردشگري براي تمام فصول است. بهاري زيبا و هواي فرح بخش، تابستان معتدل، پاييز خوش رنگ و زمستان هايي كه علي رغم سرمايش به قدري زيباست كه نمي‌شود از خير سفر به آنجا گذشت. باورتان نمي‌شود كه بگوييم جمعيت برخي شهر هاي اتريش كمتر است از جمعيت گردشگران آن.

  • شهر وين

    پايتخت كشور اتريش شهر وين و نماد زندگي اروپايي است. با اينكه مكان هاي مدرني را در خود جاي داده اما نمي‌توان منكر بافت سنتي آن شد. تئاتر هاي خياباني، باله، اپرا، نمايش هاي موزيكال، نگارخانه ها و …نتوانستند جلوه هاي سنتي اين شهر را از بين ببرند. چندين قصر سلطنتي در خود جاي داده و موزه هاي شگفت انگيزي هم دارد. منزل حاكمان هابزبورگ نيز در اين شهر قرار دارد و معماري مكان هاي تاريخي اش بي نظير است. شهري باشكوه و مهد موسيقي كه از نظر فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي به خوبي رشد كرده است.
    پايتخت اتريش وين

  • شهر سالزبرگ

    چهارمين شهر بزرگ كشور اتريش سالزبرگ است. نزديك مرز آلمان واقع شده و زادگاه موسيقيدان برجسته، ولفگانگ آمادئوس موتزارت، است. خيلي ها اين شهر را با نام شهر موتزارت هم مي‌شناسند. گردشگران بسياري براي ديدن قلعه‌اي متعلق به دوران قرون وسطي بر فراز تپه اي با مناظر نفس‌ گير كوه‌ هاي آلپ مي‌آيند. دومين نقطه گردشگري مهم در اتريش است و از قرن هفدهم، اين مكان با گونه‌هاي خاص جانوري، درختان مركبات و فواره‌ هاي زيبا به بهشتي براي توريست ها تبديل شده است.

  • شهر گراتز

    در كشور اتريش يك شهر دانشجويي وجود دارد با ۶ دانشگاه معتبر و بيش از ۴۴ هزار دانشجو كه بافت قديمي خود را به خوبي حفظ كرده و مي‌توانيد فرهنگ ايتاليايي را در اين شهر به شكلي واضح مشاهده كنيد. موزه‌ هاي متعددي دارد و غذا هاي بين‌ المللي آن فوق العاده است. يكي از محصولات محلي اين شهر روغن دانه كدو تنبل است كه مي‌تواند يك سوغاتي بي نظير از سفر به اتريش شما هم باشد.
    شهر دانشجويي گراتس اتريش

  • دره واخائو

    در كشور اتريش و در نزديكي رود دانوب دره اي بسيار ديدني وجود دارد كه به دليل چشم انداز بي نظير و ميوه هاي خوشمزه اش معروف است. دره واخائو كه زردآلو هاي خوش طعمي دارد. اين دره يكي از مقاصد مهم گردشگري براي برگزار كنندگان تور هاست. حدود ۵۰۰ اثر تاريخي را در خود جاي داده و گردشگران زيادي را به اين دره بي نظير سرازير مي‌كند.

  • شهر اينسبروك

    شهر اينسبروك اتريش مقصد بسياري اسكي بازان است. تفريحي كه در زمستان دوستدارانش را به آنجا مي‌كشاند. مناظر اين شهر هم در زمستان بسيار ديدني است، جذابيت مخصوص به خود را دارد و مي‌تواند براي گردشگران بسيار ديدني باشد. كليسايي هم در اين شهر قرار گرفته كه با معماري منحصر به فردش براي عكاسي عالي است.
    شهر اينسبروك كشور اتريش

  • سالزكامرگوت

    اينجا يك منطقه تفريحي بسيار جذاب در كشور اتريش است. درياچه هاي زلال و تپه هاي سرسبز دارد. دو منطقه هال استات و ولف گنگ هم در سالزكامرگوت هستند و داراي زيبايي هاي بي حد و حصر است. آب‌ هاي معدني شفا بخش و اسپاهاي عالي اش معروف است. از آن مناطق تفريحي است كه در اكثر تورهاي اتريش گنجانده شده و آرامش خاصي را به مسافران و بازديد كنندگان هديه مي‌كند.

  • زل آم سي

    درياچه و كوه هايي كه در زل ام سي وجود دارد آنجا را به شدت مشهور كرده است. در اين منطقه اسكي بازي بسيار لذت بخش است و هر سال رقابت هاي بين المللي اسكي نيز در آن برپا مي‌شود. كليسايي به سبك معماري رومي به نام هيپوليت (Hippolyte) هم آنجا ساخته شده كه مربوط به اوايل قرن ۱۶ ميلادي است.
    زل ام سي

  • روستاي آنتون آم آلبرگ

    نمي‌شود اسكي باز حرفه اي باشيد و  اين روستا را نشناسيد. اينجا بي هيچ حرفي مأواي اسكي بازان است. روستاي آنتون آم آلبرگ كه مقصد گردشگري عالي براي سرد گردها و كساني است كه فصل گردشگري شان از زمستان آغاز مي‌شود، در بين كوه هاي تيرول قرار گرفته و از پيست اسكي منحصر به فرد با شيب مناسب براي آماتورها و ارتفاعاتي عالي براي اسكي بازان حرفه اي بهره مند است، با چشم اندازهاي بسيار ديدني و سوژه هايي مناسب براي عكاسان حرفه اي.

  • دهكده هال اشتات

    در كشور اتريش يك دهكده كوچك اما بسيار بسيار زيبا وجود دارد كه با رنگ هاي گرم ساختمان هايش آميخته است. خوش آب و هواست و ديدني هايش براي گردشگران فوق العاده است. دهكده هالسات يا هال اشتات خودش به تنهايي داراي تورهاي متعددي است و مي‌توان فقط براي ديدن همين دهكده زيبا به اتريش سفر كرد. در مطلبي جدا به زيبايي هاي اين دهكده كوچك كه به دليل صنعت نمك آن را روستاي ثروتمند هم مي‌خوانند خواهيم پرداخت.
    دهكده هالسات يا هالشات اتريش

  • دهكده آلپباخ

    زيباترين دهكده در اتريش دهكده آلپباخ ناميده مي‌شود چرا كه در يك كوهستان برفي قرار دارد و پر از خانه هاي چوبي زيبا، با آن دود كش هاي ناشي از اجاق روشن است كه در تمام كارت پستال هاي اتريش ديده ايد. مزارع دام پروري و بومي هاي زيادي دارد و سنت اتريش قديم را به خوبي حفظ كرده است. تفريحات زمستانه براي گردشگران زمستاني هم آنجا داير است و مي‌تواند يكي از مقاصد عالي سفر هاي كريسمس باشد.

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۳ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۱:۲۷ ] [ مجله گردشگري دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی