مجله دلتا
گردشگري
بام تهران در واقع يكي از جذاب‌ ترين نقاط شهر تهران است. جايي كه مي توانيد بر فراز همه شهر قرار بگيريد و بر فرشي نوراني زير پاي خود بنگريد.
بام تهران

پايتخت ايران مان هميشه ديدني هاي بسياري داشته و مورد توجه گردشگران بيشماري بوده و هست. مكان ها و مقاصد گردشگري عالي كه مي‌توانند ساعات خوش و خاطره انگيزي را برايمان به همراه داشته باشند. گاهي برخي از اين مناطق كه اتفاقاً طبيعي هم هستند، مي‌توانند در تنهايي ها، شادي ها، غم ها، و هر حس ديگري، آرامشي برايمان بياورند كه در هيچ جاي ديگري نمي توانيم بيابيم. مثل بام هاي تهران . بله بام ها.

شايد ندانيد براي آنكه همه تهران زير پاي تان باشد، روشني هاي شهر را ببينيد و در اين فصل، هواي سرد صورتتان را نوازش دهد؛ در حالي كه گرماي يك ليوان قوه و يا چاي دستانتان را گرم مي‌كند، مي‌توانيد به چندين نقطه از تهران زيبا برويد و بر بامي از اينهمه تشبيهات دل انگيز بايستيد. پس با مجله دلتا بمانيد تا ببينيد كه مجله گردشگري چند نمونه از اين بخش هاي تهران را دارد تا به شما معرفي كند.

روشني هاي شهر تهران

بام تهران كجاست ؟

بام تهران در واقع يكي از جذاب‌ ترين نقاط شهر تهران است. جايي كه مي‌توانيد بر فراز همه شهر قرار بگيريد و فرشي نوراني را زير پاي خود بنگريد. آرامشي ژرف داشته باشيد و با يك حس قدرت، كلي حال دلتان را خوب كنيد. در برخي از اين بام ها تفريحاتي هست مانند بام توچال، در برخي خوراكي هاي خوشمزه و در برخي سكوتي محض. ما را همراه باشيد، اينجا تعدادي از زيبا ترين بام هاي تهران قرار گرفته اند كه شايد تا به حال از آن ها بي خبر بوده ايد.

  • بام توچال تهران

    كاپ مقام اول بام ها را در پايتخت، بام توچال تهران ربوده است. سال هاست كه بام تهران را همان توچال مي‌شناسند. با آن پياده روي لذت بخش و ديدني هاي بسيار وَ حس و حال خوب رسيدن به اوج. گاهي تفريح كردن. گاهي اتوبوس هاي برقي را سوار شدن و به ارتفاعات رسيدن. آنجا امكانات بسياري براي خوشمزه گردي هم هست. مثل سفارش دادن يك كاسه آش داغ در سرماي شب هاي زمستان و نشستن بر كوهي از زيبايي و نوش جان كردن. وه چه عالي كه اين ساعات خوش را با يار هميشگي هم گذراند.
    از سويي بام تهران يا همان توچال يك مجموعه بي نظير است. با ورزش ها و سرگرمي هايي كه حسابي سر ذوق بياوردتان. باجي جامپينگ، سورتمه، پينت بال، زيپ لاين و بسياري بازي ها و ورزش هاي هيجان انگيز را در خود جاي داده است.

    به علاوه كه الان كه در فصل زمستان هستيم و پيست اسكي توچال پر تردد است بيشتر ورزشكاران و كوه نوردان هم از همين جا راهي مقصد خود مي شوند. همينطور كه مي توانيد سري هم به تله كابين اينجا بزنيد. و مطلب تله كابين توچال را هم قبل از رفتن مطالعه بفرماييد.
    توچال

  • بام ولنجك

    شايد نام اين بام را خيلي نشنيده باشيد ولي بارها به همان جا رفته ايد. يا شايد هم مي‌دانستيد كجاست اما هنوز فرصت رفتن را نيافته باشيد. خوب براي رسيدن به آنجا بايد به خيابان بوستان سوم برسيد. خواهيد ديد كه بسياري سواري ها آنجا ايستاده اند و سرنشينان و ديگر افراد از تماشاي شهر لذت مي‌برند. جايي براي نشستن هم هست. محله ولنجك تهران اتفاقاً مي‌تواند جاي خوبي هم براي كساني باشد كه فقط راهي بام ها مي‌شوند تا از سكوت و هواي تازه آن بهره ببرند. خوب اينجا كاملاً براي شماست. يكي از بام هاي تهران كه اتفاقاً در كوچه پس كوچه ها هم واقع شده و يك نقطه دنج و بي سرو صداست.

  • بام بوكان

    ساخت‌ و ساز‌ هاي بسياري در منطقه بوكان تهران، انجام شده و مدت‌ هاست كه دستخوش تغييرات است. برج‌ ها و آپارتمان‌ هاي بلند قامت منطقه بوكان شايد كمي محبوبينت اين بام را كاسته باشد. اما هنوز هم زيبايي هاي مخصوص به خودش را دارد. راستش آرامش عجيبي آنجا حاكم است و جزء لاينفك اين بام شده است. تمام چراغ‌ هاي زيباي شهر به اندازه يك نقطه خواهند شد اگر به آن جا سر بزنيد. در اين صورت خودتان خواهيد ديد كه زيبا بودن اين بام، حرفي كاملاً بي غلو است.
    پايتخت در برف

  • بام محك

    حتماً نام بام محك هم برايتان آشناست و هم قبلاً بار ها به آنجا سر زده‌ايد. جايي پر تردد براي تهراني ها. شلوغ و پر رفت و آمد. در انتهاي بلوار اوشان قرار دارد و بايد بيمارستان محك را رد كنيد تا به آنجا برسيد. غروب آفتابش ديدني است و شب هاي سرد زمستاني اش بي نظير. بهتر است اگر بام توچال مد نظرتان نبود و به بام هاي ديگر هم دور بوديد و دسترسي نداشتيد حتماً سري به بام محك بزنيد. ايستگاه‌ ها و صندلي‌ هايي براي نشستن و نظاره كردن شهر در اين مكان قرار داده شده و امكانات خوبي هم براي ماندن يكي دو ساعت را داراست.

  • بام نياوران

    نمي‌دانم تا به حال برايتان پيش آمده به منطقه جماران نياوران رفته باشيد يا نه. در اين منطقه ارتفاعاتي وجود دارند كه آنجا را به يكي از بام‌ هاي جذاب و نسبتاً خلوت شهر تبديل كرده است. اگر بام نياوران را به عنوان يكي از مقاصد بام هاي تهران خود قرار داديد خواهيد ديد كه كمي با گذشته فرق كرده است. آن دنج‌ بودن خود را از دست داده و خيلي ها ديگر براي ايستادن بر اوج تهران سراغ آن مي‌آيند. با اين حال شايد بتوانيد در اين شب ها زماني خلوت و آرام را در اين بام پيدا كنيد. مثلاً بعد از ساعت ۱۲ شب حتماً برايتان عالي خواهد بود. فقط لباس گرم همراه خود ببريد.
    بام نياوران

  • بام آرژانتين

    چه چيز جالبي، آرژانتين هم بام دارد. يكي ديگر از بام‌ هاي تهران كه هنوز زيبا و دنج است. در خيابان الوند قرار گرفته و وقتي به آن مي‌رسيد گويا در قلب شهر قرار گرفته ايد. كمتر كسي را مي‌توانيد پيدا كنيد كه آنجا را بلد باشد. تقريباً گمنام است اما منظره بي‌ نظيري از شهر تهران را در برابر ديدگان‌تان قرار خواهد داد و خاطره خوشي را در ذهنتان.

  • بام بوعلي

    در اتوبان يادگار امام و بلوار شهيد ذبيحي هم مي‌توانيد بر يكي ديگر از بام هاي تهران بايستيد. بام بوعلي خلوت و كمتر شناخته‌ شده در شهر تهران. اين بام هم چندي است كه تغييرات زيادي كرده و اخيراً دستخوش ساخت و ساز هاي بسياري شده است. اما اگر تصميم داريد به آنجا برويد بايد بگويم هنوز هم مي‌توانيد بخشي از زيبايي هاي تهران را آنجا ببينيد. ساعاتي آرام و خلوت با آرامشي دلپذير كه حال دلتان را خوب خواهد كرد.
    اوج شهر تهران

  • بام تونل رسالت

    در منطقه توانير يكي ديگر از بام هاي تهران قرار گرفته كه منظره اي جديد تر از اين شهر را برايتان به نمايش مي‌گذارد. بام تونل رسالت كه باز هم حسي از وجود شما در قلب شهر را برايتان تداعي مي‌كند. بسيار منحصر به‌ فرد است و براي آنكه به آن برسيد مي‌توانيد به پارك نظامي گنجوي برويد. اگر به اين بام سر بزنيد خواهيد ديد كه نسبت به  ساير بام‌ ها مناظري از شلوغي هاي شهر را برايتان به نمايش خواهد گذاشت. شايد ديدن يك زندگي ماشيني برايتان در شب بسيار جذاب باشد. تقريباً به همين علت هم هست كه اين بام يكي از شلوغ ترين در بين ديگر بام هاي تهران است

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۴۶:۲۶ ] [ مجله گردشگري دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی