مجله دلتا
گردشگري
در كافي شاپ هتل نووتل تهران در هر ساعت كه بخواهيد مي توانيد وعده اي را ميل كنيد. حتي  ساعت يك تا شش بامداد شامل: چاي، قهوه، آب ميوه، مافين و كيك صبحانه.
هتل نووتل تهران

امروز مي‌خواهيم در صفحه معرفي هتل ها، هتلي را در تهران به شما معرفي كنيم كه اولين هتل فرودگاهي ايران است. هتل پنج ستاره اي كه در فرودگاه امام واقع شده و در مجموعه هتل هاي نووتل قرار مي‌گيرد. از طريق پل پياده رو با ترمينال فرودگاه ارتباط دارد و فاصله اش تا تهران فقط ۴۵ دقيقه است. با مجموعه‌اي متفاوت و زيبا و دكوري خيره كننده و نورگير هاي بي نظير از زواياي مختلف. در ۷ طبقه با ۲۹۶ اتاق ساخته شده است. اتاق‌ هاي دبل استاندارد و توئين استاندارد دارد و اتاق‌ هايي ويژه معلولين هم در آن آماده شده است. سوئيت براي اقامت خانواده ها، رستوران بين المللي، ۷ سالن همايش، ۲ مركز تفريحي مجزا براي خانم‌ ها و آقايان و در نهايت مراكز فروشگاهي كه هتل نووتل تهران را به يكي از منحصر به فرد ترين هتل هاي ايران تبديل كرده است.

هتل نووتل

هتل نووتل از كجا آمد؟

در سال ۱۳۹۳ گروه Accorhotels كه گروهي فرانسوي و مالك ۳۷۰۰ هتل در سراسر دنيااست، براي طرفداران خود مجموع هتل‌ هاي فرودگاهي نووتل و ايبيس را در نزديكي فرودگاه امام خميني تهران بنا كرد. يكي از لوكس ترين و بهترين هتل هاي تهران با سبك متفاوت معماري همراه با دكوراسيون و وسايل خاص. با نام هتل نووتل فرودگاه امام شناخته مي‌شود. در واقع با هتل هاي فرودگاهي، لازم نيست ديگر براي رسيدن به پرواز هاي نيمه شب و اول صبح نگران باشيد. تمامي اتاق‌ ها و سوئيت‌هاي هتل نووتل بسيار دلباز هستند و شما امكان استفاده رايگان از سونا بخار و خشك، جكوزي و استخر را در كنار داشتن امكاناتي نظير سرويس چاي و قهوه، تلويزيون، سيستم تهويه و غيره را خواهيد داشت.

نووتل تهران

امكانات هتل نووتل تهران

اين هتل در كنار پذيرايي شايسته از مسافران، امكانات تفريحي و ترانسفر فرودگاهي هم دارد. به صورت ۲۴ ساعته، هر ۲۰ دقيقه ترانسفر رفت و برگشت رايگان. لاندري، اينترنت پرسرعت، روم سرويس ۲۴ ساعته، سالن ورزشي و سالن آرايشي و… خدماتي است كه هتل نووتل تهران به شما ارائه مي‌كند.

هتل نووتل با مركز شهر تهران تنها ۴۵ دقيقه فاصله دارد و در عرض ۳۰ دقيقه از آنجا مي‌توانيد خود را به نمايشگاه بين‌المللي شهر آفتاب برسانيد. اگر به تهرانگردي نيز علاقه داريد مي‌توانيد سري به ديدني ها و تفريحات تهران بزنيد.

  • اتاق هاي هتل نووتل تهران

    وسعت كافي و طراحي زيباي اتاق‌ هاي هتل نووتل مكاني مناسب براي اقامت‌ هاي كاري و خانوادگي هستند. سوييت‌ ها با تخت‌ ها و فضا سازي كاربردي براي كار و استراحت همچنين دسترسي به اينترنت، دوش، سشوار، يخچال كوچك و چاي‌ ساز به مهمان امكان مي‌دهد تا تقريباً فضاي خانه را لمس كند.

اتاق هاي هتل نووتل

  • رستوران ايراني وادي هتل نووتل تهران

    رستوران بي نظير ايراني وادي يكي از ديدني ترين بخش هاي هتل نووتل است. در بدو ورد اشعار خيام، كنده كاري شده روي در هاي چوبي را خواهيد ديد و مجذوب نقاشي‌ هاي سنتي بر روي درهاي شيشه‌اي خواهيد شد. با القاي فرهنگ ايراني و سنت شرقي در پس زمينه‌ اي آبي رنگ طراحي شده و مهمان را به فضايي آرام در ميان طعم‌ هاي ايراني براي صرف غذا دعوت مي‌كند.

رستوران وادي هتل نووتل

  • رستوران فرنگي گالكسي هتل نووتل تهران

    رستوران خاص ديگري هم در هتل بين المللي نووتل وجود دارد كه رستوران گالكسي‌است. غذاهايي از تمامي رژيم‌ هاي غذايي (رژيم گياهخواري، رژيم ديابت، رژيم گلوتن و رژيم بدون لاكتوز) روزانه پخت مي‌شود و شما بشقابي سالم و لذيذ متناسب با رژيم ها و سلايق خود را امتحان خواهيد كرد. مي‌توانيد اطمينان داشته باشيد كه ارزش غذايي لازم را دريافت كرده‌ايد. صبحانه اين هتل با دارا بودن ميوه و سبزيجات تازه، لبنيات متنوع و انواع نان با پخت روزانه تمامي رژيم هاي غذايي را پاسخگوست.

رستوران گلكسي نووتل تهران

  • كافي شاپ هتل نووتل تهران

    در كافي شاپ اين هتل در هر ساعت كه بخواهيد مي‌توانيد وعده اي را ميل كنيد. حتي ساعت يك تا شش بامداد شامل: چاي، قهوه، آب ميوه، مافين و كيك صبحانه. انواع نان و شيريني، قهوه و املت بار، ميوه و سبزيجات تازه، چاي و دمنوش، لبنيات و غيره كه مي‌توانيد آن را در كافي شاپ اين هتل بين‌المللي صرف كنيد.

كافي شاپ هتل فرودگاه امام

  • سالن‌هاي همايش و كنفرانس هتل نووتل تهران

    هتل نووتل مجموعه‌اي پيشرو با ۷ سالن همايش در حوزه برگزاري همايش‌ ها و سمينار‌ ها بر اساس برنامه ريزي دقيق همراه با آخرين تجهيزات بر اساس استاندارد‌هاي مدرن و روز دنيا را دارا است.

امكانات هتل نووتل

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: هتل، مجله دلتا،
موضوع:
[ ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۴۸:۳۹ ] [ مجله گردشگري دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی