مجله دلتا
گردشگري
سوئيت رويال هتل ديزين بين مسافران بسيار مشهور است و اقامتگاه بي نظيري در اين هتل برفي به شمار مي آيد. معمولاً چهار نفره است اما ظرفيت تا دو نفر اضافه را هم دارد.
هتل ديزين

مگر چند بار ممكن است فرصتي دست دهد تا در بين كوه‌هاي البرز ساكن شويم يا مثلاً بخواهيم صبح زود براي يك كوهنوردي جانانه از هميشه به مسير كوهنوردي‌مان نزديك‌تر باشيم، و يا نه بعد از يك اسكي جانانه بخواهيم يك استراحت جانانه هم داشته باشيم؟ همه اين‌ها ممكن است يك بار براي همه ما پيش بيايد. امروز در صفحه معرفي هتل‌هاي‌مان در مجله دلتا به سراغ يك هتل برفي مي‌رويم. حتماً برايمان لذت بخش خواهد بود كه در پاتوق كوه‌پيمايان و اسكي‌بازان بمانيم. يك تجربه يگانه است. بياييد سري به هتل ديزين بزنيم، از آن با خبر شويم و امكاناتش را بدانيم.

هتل ديزين كجاست ؟

در مسير جاده‌ چالوس و بعد از دوراهي گچسر، هتل زيباي ديزين درست وسط رشته كوه‌هاي البرز قرار دارد. تجربه‌ ماندن در جايي كه كوه‌ها محصورش كرده‌اند، هوايش خنك و سبك است و منظره‌اي چشم‌نواز از چشم‌انداز سپيد برف دارد، حتماً بي‌نظير خواهد بود. هتل ۴ ستاره ديزين پاتوق كوهپيماها و اسكي بازهاست. شامل دو مجموعه گردشگري ۱ و ۲ و همچنين يك مجموعه اقامتي، معروف به شله ديزين (كلبه) است كه از جمله با كيفيت‌ترين مجموعه‌هاي جهانگردي ايران به شمار مي‌آيد.

آدرس هتل ديزين: كيلومتر ۷۵ جاده چالوس – بعد از گچسر – دوراهي سمت راست – ۱۳ كيلومتر به سمت ديزين – هتل جهانگردي ديزين

هتل ديزين استان البرز كجاست ؟

هتل ديزين استان البرز

اين هتل را مي‌توانيم هتل ديزين استان البرز هم بناميم چرا كه در فاصله‌ هفتاد و پنج كيلومتري كرج واقع شده و براي برنامه‌ريزي يك سفر كوتاه جان مي‌دهد. طراحي فوق‌العاده‌اي هم دارد كه از دوره پهلوي به جا مانده در سال ۱۳۹۱ بازسازي شده و داراي ويژگي‌هاي منحصر به فردي است. مثلاً اينكه شما با دماي هواي چندين درجه زير صفر هم مي‌توانيد به راحتي در هتل اقامت داشته باشيد. نزديكي به پايتخت، آب و هواي خاص اين منطقه و همجواري آن با پيست اسكي ديزين، همه از نكات مثبت مجموعه‌ گردشگري و جهانگردي ديزين هستند.

برخي از سايت‌هاي معرفي هتل‌ها، راجع به هتل ديزين و طبق نظر مسافران هتل نوشته‌اند: رتبه ۱ از بين ۴ اقامتگاه در كرج و اطراف تهران

اگر به اسكي و بازي‌هاي زمستانه علاقه‌منديد و دنبال پيستي خوب و با امكانات براي اقامت، اسكي و تفريح مي‌گرديد، هتل جهانگردي ديزين، يك انتخاب ايده‌آل برايتان خواهد بود. در شمال استان تهران قرار دارد و مي‌تواند در كنار پيست بين المللي ديزين براي شما خاطرات زيادي را از اقامت‌تان باقي بگذارد. شله‌هاي ديزين هم جاي خوبي براي اقامت خواهد بود و مي‌توانيد خودتان تصميم بگيريد كه در كداميك اقامت كنيد.

شماره تلفن هتل ديزين

امكانات هتل

اين هتل امكانات زيادي دارد كه شامل رستوران و كافه، لاندري، لابي، تهويه مطبوع، آسانسور، خدمات اداري، مسير كوهپيمايي، زمين تنيس، فوتسال، واليبال و همين‌طور سونا خشك و سالن بيليارد مي‌شود. يعني حتي اگر نخواهيد براي اسكي و كوهپيمايي هم از محوطه‌ هتل خارج شويد، وسايل تفريح و ورزش به اندازه‌ كافي شما را سرگرم خواهد كرد.

اين هتل داراي دو مجموعه ديزين ۱ و ديزين ۲ است، در مجموع  ۱۳۹ باب اتاق دارد. هر ساله پذيراي گردشگران داخلي وخارجي زيادي است كه اقامت در منطقه‌اي بكر و زيبا در ميان رشته كوه‌هاي البرز را انتخاب كرده‌اند. عضو گروه هتل‌هاي جهانگردي است و به علت قرارگيري در پيست اسكي و برخورداري از شرايط آب‌وهوايي مناسب در فصول گرم سال، فاقد سيستم سرمايشي‌است.

نكته: اگر وسايل اسكي نداريد مي‌توانيد از هتل اين وسايل را كرايه كنيد هم از نظر كيفيت مناسبند و هم از نظر هزينه و كرايه نسبت به وسايلي كه در پيست ارائه مي‌شوند مقرون به صرفه‌ترند.

سالن بيليارد پيست

نكات مهم در مورد هتل

  • اتاق‌هاي سه تخته هتل داراي ۲ تخت سينگل و يك كاناپه تخت شو است.
  • هزينه تشك اضافه در اتاق‌ها و سوئيت‌هاي هتل محاسبه مي‌گردد.
  • خدمات هتل صرفا اقامتي بوده و هتل هيچ مسئوليتي در قبال باز يا بسته بودن جاده يا پيست اسكي را نمي‌پذيرد.
  • پذيرش خانم فقط با ارائه مدارك شناسايي معتبر امكان‌پذير است.
  • پذيرش صيغه نامه معتبر با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و كارت ملي طرفين امكان پذير است.
  • از مهرماه تا پايان خرداد ماه فقط از مسير كرج ، جاده باز است.
  • لطفاً قبل و بعد از قطعي شدن رزرو خود از وضعيت جاده از طريق راهداري يا هتل مطلع شويد.

در هنگام تعطيلي پيست اسكي ، اگر مسافرين قصد كنسل نمودن رزرو خود را داشته باشند، كنسلي طبق قوانين هتل‌ها امكان پذير است و هزينه كنسلي به طور معمول كسر مي‌گردد.

قيمت اتاق هاي هتل ديزين

اتاق هاي هتل ديزين

اين هتل داراي ۴۷ اتاق ۲ تخته ، ۲۴ باب اتاق ۳ تخته ،۳باب اتاق ۵ تخته ، ۲باب اتاق ۶ تخته،۳ باب سوئيت ۳ نفره و يك باب اتاق ۱۰ تخته است. در فصل تابستان استراحتگاهي خنك و خوش آب‌وهوا و در فصل زمستان گرماي مطبوعي دارد. پنجره‌هاي اتاق‌ها مشرف به پيست است. بعضي از اتاق‌هاي هتل هم بالكن دارند و مسافران مي‌توانند از بالكن نماي زيباي پيست ديزين و اسكي‌بازان را تماشا كنند.

سوئيت رويال هتل ديزين بين مسافران بسيار مشهور است و اقامتگاه بي‌نظيري در اين هتل برفي به شمار مي‌آيد. معمولاً چهار نفره است اما ظرفيت تا دو نفر اضافه را هم دارد.

حتماً هم لازم نيست اهل اسكي و برف‌بازي باشيد، در هر شرايط براي رفتن به اين هتل مي‌توانيد برنامه‌ريزي و اقامتي فراموش‌نشدني را در هتل ۴ ستاره ديزين تجربه كنيد. جالب است به شما بگويم توريست‌هاي ورزشي اجاره كلبه‌هاي چوبي مجموعه ديزين را به اقامت داخل هتل ترجيح مي‌دهند. همان‌ها كه شبيه به كلبه‌هاي سوئيسي هستند. از زمان رونق گرفتن مجموعه ديزين اين شله‌ها هم به مجموعه اقامتي پيست ديزين افزوده شدند.

سوئيت رويال هتل ديزين

رستوران هاي هتل ديزين

معماري و ديزاين داخلي كافي شاپ و رستوران هتل فضاي مدرني را به وجود آورده كه مسافران جوان را بيشتر جذب مي‌كند.

رستوران هتل ديزين يك و ديزين دو واقع در طبقه همكف با ظرفيت ۱۰۰ نفر است.

ساعت كاري رستوران هتل ديزين: صبحانه ۷:۳۰ الي ۱۰:۳۰ ، نهار ۱۲:۳۰ الي ۱۶:۳۰ ، شام ۲۰:۰۰ الي ۲۲:۰۰
كافي شاپ هتل ديزين ۱ و ديزين ۲ واقع در طبقه همكف با ظرفيت ۲۰ نفر است.

ساعت كاري كافي شاپ: ۸:۰۰ الي ۲۳:۰۰

امتیاز:
بازدید:
برچسب: هتل، مجله دلتا،
موضوع:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۷:۱۷ ] [ مجله گردشگري دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی