مجله دلتا
گردشگري
يكي از مزيت‌ هاي اين هتل حق انتخاب در رزرو اتاق‌ ها است و به جديدترين سيستم هاي گرمايش فن كوئل و سرمايش اسپيليت مجهز است.
هتل كويري بالي

امروز راجع به هتلي صحبت مي‌كنيم كه بزرگ‌ ترين هتل كويري مركز ايران است. در شهر خور و بيابانك اصفهان قرار گرفته و هتلي ۳ ستاره است. هتل كويري بالي كه به منظور جذب توريست هاي داخلي و خارجي و با هدف كوير نوردي و پذيرايي از گردشگران تورهاي صحرا در دل كوير بنا شدهاست. در سال ۱۳۸۸ در ۲ طبقه و با ۳۳ باب اتاق به بهره برداري رسيد و امروز به حدود ۴۰ باب اتاق‌ و مهمانسرا هم رسيده است. به دو صورت مدرن و سنتي و بر اساس استاندردهاي هتلداري چيدمان شده‌ و بهترين ها را براي پذيرايي از مهمانان ارائه مي‌دهد.

صفحه هتل هاي‌مان امروز به اين اقامتگاه ديدني سر زده است تا ببيند هتل كويري بالي با داشتن مساحتي در حدود شش هزار متر مربع چه دارد كه برايمان بگويد. با مجله دلتا بمانيد.

بزرگترين هتل كويري ايران

كوير خور و بيابانك

كوير خور و بيابانك منحصر به فرد است و ديدني هايش هم شگفت انگيز. وقتي براي ديدن جاذبه هاي گردشگري خور و بيابانك مي‌رويد خواهيد ديد اهالي آنجا هم بسيار مهمانپذير هستند. اصلاً استان اصفهان يكي آن استان هاي بي نظير است. از جاذبه هاي تاريخي گرفته تا مقاصد شگفت انگيز طبيعي، ديدني هايي دارد كه زبانزد است مانند درياچه نمك كه برخي آن را با عنوان درياچه نمك كوير مصر هم مي‌شناسند.

فكر اقامت در اين كوير و ساختن خاطرات درخشان ممكن است ذهنتان را مشغول كند. تعدادي اقامتگاه بوم گردي هم آنجا هست به علاوه هتل كويري بالي كه مي‌تواند بهترين گزينه باشد. درياچه نمك، روستاي گرمه و ايراج، كوير مصر، كانال‌ هاي پلايا از جمله مكان‌ هاي ديدني نزديك به هتل بالي است. مي‌توانيد از قلعه سه هزارساله بياضه، روستاي باصفاي سي و سه چشمه و تالاب و چشمه و نخلستان روستاي گرمه نيز بازديد كنيد و در شب هم به تماشاي ستاره‌ها در قلب كوير برويد.

پيشنهاد مطالعه: براي اشنايي بيشتر ب ديدني هاي خور و بيابانك مطلب “جاذبه هاي گردشگري خور و بيابانك” را بخوانيد.

كوير مصر و بالي

هتل كويري بالي

اين هتل بي شك يكي از بهترين اقامتگاه هاي حاشيه كوير مركزي ايران محسوب مي‌گردد. معماري زيبا و كاملاً متناسب با كوير دارد. چيزي شبيه به قلب كوير است. فضايش بسيار ديدني است. با آن رنگ هاي قهوه اي و تزئينات رنگي. حوض زيبايي هم وسط آن تعبيه شده كه شايد سوژه اولين عكس‌تان از اقامت در هتل كويري بالي باشد. امروز حدود ۴۰ واحد اقامتي دارد و دسترسي هايش به جاذبه هاي ديدني بسيار آسان است.

۵۵ كيلومتر تا منطقه توريستي كوير مصر فاصله دارد. تا فرودگاه بين المللي اصفهان ۲۷۰ دقيقه فاصله، تا ايستگاه قطار اصفهان ۲۷۹ دقيقه، تا پايانه مسافربري اصفهان ۲۷۹، تا روستاي گرمه ۲۲، تا كوير مصر ۵۴ و تا روستاي جندق ۷۸ دقيقه فاصله زماني دارد.

انمكانات هتل سنتي كوير

اتاق ها و امكانات

هتل بالي داراي يك حياط اصلي است كه دور تا دور آن اتاق ها با چيدماني سنتي قرار گرفته اند. با ديوار هاي كاهگلي و آن پنجره ها و درهاي به جا انتخاب شده. دالان هايي كه آنجا ساخته شده اند به زيبايي بنا افزوده اند. وقتي وارد آن مي‌شوي انگار در دل كوير به يك شهر ديگر رفته اي كه خبر از آن خشكي و بي آب و علفي كه در ذهنت مجسم كرده‌اي نمي‌يابي. حوضي كه وسط آن طراحي شده است از ورودي تا جلو در بنا ادامه دارد كه خودش زيبايي آنجا را چند برابر كرده.

از امكانات مناسب اقامتي اين هتل هم برايتان بگوييم: پاركينگ رايگان، اينترنت، تلويزيون در لابي، اتاق چمدان، سرويس بهداشتي در لابي، كتابخانه، تاكسي سرويس ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت، تبديل ارز، خدمات تور، خدمات اتوكشي، روم سرويس، سرو ناهار در اتاق، لاندري، سالن بيليارد، فروشگاه صنايع دستي، رستوران و كافي شاپ فقط برخي از امكانات و خدمات هتل كويري بالي خور و بيابانك هستند.

يكي از مزيت‌ هاي اين هتل حق انتخاب در رزرو اتاق‌ ها است و به جديدترين سيستم هاي گرمايش فن كوئل و سرمايش اسپيليت مجهز است.

اتاق هايش، هم مدرن هم سنتي است. از دو تخته تا شش تخته را هم سرويس دهي مي‌كند. در دكور سنتي از تشك پنبه اي كه روي زمين پهن مي‌شوند استفاده شده و لحاف قرمز رنگ روي آن زيبايي زندگي در مناطق روستايي را برايتان تدايي مي‌كند. وسايل تزئيني هم از صنايع دستي مردم كوير نشين را خواهيد ديد كه بسيار چشم نواز است. با ديوار هاي كاه گلي و به صورت كاملاً سنتي طراحي و چيده مان شده كه معمولاً اين بخش بيشتر مورد استقبال گردشگران است. اتاق هايي تخت دار هم براي مسافراني كه بخواهند تجهيز شده كه مي‌توانيد آن ها را هم انتخاب كنيد. احساس كمبود نخواهيد كرد.

گردشگران و كويرنوردان خارجي هتل

همچنين يكي از ويژگي هاي بسيار با هميت و منحصر به فرد اين هتل، برگزاري تورهاي كوير نوردي است با حضور چندين ليدر حرفه اي و آشنا به تمامي كوير هاي اطراف اين منطقه. تورهاي ۳.۵ روزه دارد و خدماتي همچون بازديد از مناطق گردشگري كويري، ارائه تمامي وعده هاي غذايي، شب نشيني هاي گرد آتش در شب هاي كوير، بازديد از آبشار نمكي و درياچه نمك خور، سافاري، شتر سواري، موتور اي تي وي، روستاي مصر، بازديد از تالاب و چشمه گرمه و بازديد از روستا و قلعه باستاني بياضه، به كوير نوردان ارائه خواهد شد.

قوانين و مقررات هتل كويري بالي

  • هزينه براي اقامت كودكان زير ۳ سال رايگان ، ۳ تا ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرويس نيمه بها و بالاي ۷ سال نفر اضافه محاسبه مي‌شود.
  • پذيرش خانم تنها فقط با ارائه مدارك شناسايي معتبر امكان پذير است.
  • پذيرش صيغه نامه معتبر با مهر برجسته امكان پذير است.

اتاق هاي كويري بالي

كنسلينگ

  • اگر متقاضي تا ۲۰ روز قبل از زمان رزرو شده براي استفاده، نسبت به لغو آن اقدام كند، هيچ گونه جريمه‌اي به آن تعلق نخواهد گرفت.
  • از ۲۰ روز تا ۱۱ روز قبل از ورود مهمان به واحد اقامتي، مبلغ ۲۰ درصد هزينه اقامت يك شب به ازاء هر اتاق
  • از ۱۰ روز تا شش روز قبل از ورود مهمان به واحد اقامتي، مبلغ ۳۰ درصد هزينه اقامت يك شب به ازاء هر اتاق
  • از پنج روز تا ۴۸ ساعت قبل از ورود مهمان به واحد اقامتي، مبلغ ۵۰ درصد هزينه اقامت يك شب به ازاء هر اتاق
  • از ۴۸ ساعت قبل تا زمان ورود مهمان به واحد اقامتي، مبلغ ۷۰ درصد هزينه اقامت يك شب به ازاء هر اتاق

امكانات و تورهاي هتل

تبصره ۱: چنانچه مهمان پس از رزرو و اقامت در هتلي، بنا به هر دليلي از ادامه اقامت در هتل منصرف شد، هزينه يك شب اقامت به ازاء هر اتاق محاسبه و از مبلغ پيش‌ پرداخت كسر خواهد شد، به جز موارد خاص با توافق طرفين

تبصره ۲: كاهش تعداد اتاق‌ هاي رزرو شده توسط دفاتر خدمات سياحتي و جهانگردي تا ۴۸ ساعت قبل از ورود و تا سقف قابل قبول بوده و مشمول جريمه نيست.

آدرس هتل بالي خور و بيابانك

آدرس: خور – ميدان فاطمي – هتل كويري بالي

امتیاز:
بازدید:
برچسب: هتل، مجله دلتا،
موضوع:
[ ۱۸ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۳۰:۳۸ ] [ مجله گردشگري دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی